![]() |
Dit was het nieuws
Ik vond 'm weer goed, vooral dat stukje over het scheren.. :D
|
Ja was weer erg grappig! Heb hardop zitten lachen, komt niet vaak voor......
|
De afgelopen weken heb ik zitten bulderen van het lachen, maar vanavond vond ik het een flauwe aflevering.
|
Dat er hier nog geen topic over was :confused: Ik heb niet goed opgelet, daarom ga ik het morgen kijken :o
|
Citaat:
|
ik vond 'm vanavond ook niet zo, die man naast jan-jaap was saaii..
|
Ik vind het tegenwoordig maar erg slecht en saai. In den beginnen (met thomas acda en later ook met marcmarie) Was het nog wel leuk, maar nu echt niet meer.
Dan kijk ik toch veel liever naar Have I Got News For You. Dat is altijd hilarisch en er zijn nooit van die irritante dodelijke stiltes. |
Citaat:
|
k vond deze week wel redelijk, vorige week echt goed, en die week daarvoor (met die intens saaie nieuwslezer) echt slecht!
vier foto's op een rij: Ja, dit zou [lang en serieus verhaal] kunnen zijn, maar ik weet het ook niet. |
Oh my God... Er beginnen weer mensen over 'vroegah'...
En als er iémand echt on-leuk is, is het Marc-Marie Huybrechts wel. (n) |
Het was echt echt niet grappig gisteren, en die gasten zijn ook al bout. Waarom nodigen ze van die saaie lui uit?
|
dat stukje over scheren :D :D
|
(n)
|
Eigenlijk het enige programma waar ik hard om kan lachen, samen met man bijt hond. Kopspijkers zat eerst ook in dat rijtje, maar die tijd is voorbij. Dit was het nieuws is wel minder geworden ja, maar nog steeds een van de leukste programma's op tv.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarem.. ik vond de aflevering van gister niet echt leuk. (n) Week ervoor was veeel beter :) |
Citaat:
marc-marie + eigen show is (n) marc-marie die commentaar geeft is (y) je moet ook een beetje door zijn flauwe stem heenluisteren denk ik. maar wat ik wilde zeggen is dat ik het wel ok vind dat je de oude (vanaf 2001, dus helaas niet die met thomas acda) kunt terugkijken op http://www.ditwashetnieuws.nl |
"dit was het nieuws" vind ik echt heeeelemaal niks aan
maarja.. dat zal wel aan mij liggen |
Citaat:
|
beste programma op de nederlandse tv van dit moment!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
thomas acda vond ik altijd erg grappig.
|
ik vergeet het altijd te kijken :(
|
Citaat:
Citaat:
|
En dan te bedenken hoe veel grappen er nog op de montagetafel sneuvelen, vooral Harm E. kan de door de redactie bedachte grappen goed over het voetlicht brengen. Eigenlijk jammer dat ze niet van hemzelf zijn, dus applaus voor de redactie!
Moet dan toch wel een feestje zijn daar in de Angel Studio's in Amsterdam Noord waar DWHN word opgenomen. Benieuwd hoe de Engelse versie HIGNFY zoveel anders is. |
Citaat:
|
Afgelopen zaterdag vond ik echt veel minder grappig dan normaal, inderdaad. Dat stukje over scheren was dan wel grappig, maar vooral het begin was echt alsof je gewoon naar B&W zat te kijken ofzo.
Hangt inderdaad erg af van de gasten. Ik heb bij Ilse de Lange toen helemaal plat gelegen, niet omdat ze zo grappig was maar wel omdat ze zo ontzettend dom was. Geweldig! Havi I Got News For You vind ik overigens ook leuk inderdaad. Maar daarbij heb ik vaak dat ik het niet kan verstaan omdat broertje er door heen loopt te lullen en dan doet precies de ondertiteling het weer niet etc. Ik mis daar dus erg veel. Bij Dit Was Het Nieuws blijft ie stil, want dat kan hij ook verstaan. |
Citaat:
|
aarhh ik erger me dood aan harm edens die met z'n samengeperste mondje met alle macht probeert niet om z'n eigen grappen te lachen (n)
|
Citaat:
Vooral als ze dan niet grappig zijn. |
Citaat:
|
Ik vind Jan Jaap echt supergrappig..
de ene keer lig ik heel de tijd dubbel, maar andere keer hoef ik alleen af en toe te glimlachen.. |
eigenlijk moeten ze de gasten maar weglaten.
|
www.ditwashetnieuws.nl kun je alle afleveringen bekijken.
Mijn favoriet is die met Irene Moors en Daphne Deckers. Vooral Daphne lult Raoul soms heel erg weg :D. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat ik altijd heb onthouden van DWHN:
"Is het nou Kamgurka of kamagoerka?" "Imca Marina" |
Citaat:
|
Die ene aflevering met Prim, jeetje, wat is die Prim irritant :).
Citaat:
|
Citaat:
En anders: je kunt al aan d'r horen waar ze vandaan komt, he? Dat verklaart veel. :p Maar 't was wel schattig. :bloos: |
1 van de beste afleveringen van dit seizoen vond ik (y)
|
meneer frank 'ik-ben-zo-niet-grappig-en-irritant' de grave (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die vrouw die niet tegen vliegtuigen en perfecte keukens kon was idd geweldig :D Maargoed, je kan ook niet verwachten dat elke aflevering een toppertje is toch? Ligt heel erg aan de gasten, de aflevering die B&W genoemd werd was met Gijs Wanders :s dan noem je ook wat. JJ vind ik trouwens echt altijd grappig :D Zijn hoofd alleen is soms al genoeg
edit: Dat was niet Gijs bedenk ik me nu. Negeer die opmerking dan maar :o:D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |