![]() |
Csi
Wat een heerlijk programma is dat toch!
Maar goed, vandaag wilde de rest iets anders zien, dus had ik het opgenomen. Toen ik dacht dat het was afgelopen heb ik de video stop gezet en ben ik het gaan kijken. Maar ik kom er nu dus achter dat ik het deel na het laatste reclameblok iet heb opgenomen! :mad: Wie o wie kan mij vertellen hoe het vandaag is afgelopen? |
Kijk anders op www.tvtome.com, daar staan ook samenvattingen van alle afleveringen van bijna alle tv-series.
|
Ik weet niet wat je precies gemist hebt maar het eindigt zo:
Spoiler
|
Spoiler
|
Spoiler
|
csi is de beste serie die ik ken, zo spannend en interessant.
gisteren was t geeindigd: die vrouw in het bad had zelfmoord gepleegd, door ruitenreiniger in haar wijn te doen en de bom is gemaakt door de ene vrouw van die man, die met dat donkere haar, ze was achter zijn dubbelleven gekomen |
*up*
Want hier moeten we ook weer eens in gaan praten :) Vanavond weer, een herhaling wel, maar waarschijnlijk ken ik hem toch niet. Iedereen er zin in? :) |
JAH :cool:
Voortaan vrijdag op RTL5, zaterdag op RTL 4 en dinsdag op Yorin (CSI: Miami) Yeah :cool: (y) |
Vanaf volgende week geen CSI meer op RTL4 ofzo??? Zag een aankondiging van Wolff... Nou ja iig zijn de oude afleveringen nu op RTL5, die zijn toch beter dus :p
|
RTL 5 ep was goed :) Ik kende hem nog niet, maar had wel al meteen verschillende vermoedens; uiteindelijk bleken ze allemaal juist ( :eek: ). Meisje dat Brenda speelde was mooi :)
En leuk toen *naam kwijt* zei dat ze het meisje in de auto had zitten... met het raampje open... Ik zat ook met m'n mond open, was echt goed :) :P RTL 4 ep was ook goed, maar hij deed me veel denken aan een andere ep, geen idee welke dat ook weer was... *zin in dinsdag* :) |
Citaat:
|
Citaat:
Die ene gozer zei (Greg heettie geloof ik) of vroeg aan Sarah of een verdachte die oogdruppels rond haar tepels had gesmeerd. Hij kreeg toen een beetje sullig antwoord terug en zei 'sorry old case'. Er is inderdaad zo'n aflevering geweest met een callgirl die zo iets had gedaan. |
Ik weet niet of hij nu wel of niet volgende week zaterdag komt, maar morgen komt het iig wel.
Maandag, 20.30, RTL4 Crime Scene Investigation: Las Vegas |
jahhh idd jah, dat had ik laatst ook gehoord. ik verbaasde me nog over de dag, maar ik was t weer helemaal vergeten welke dag t kwam. thnx! (y)
|
Citaat:
|
maar dit hele 'blok' csi zegmaar, an zaterdagavond... is herhaling, want ik heb ze allemaal al eens gezien..
komen maandag dan weer nieuwe ??? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Afleveringen van seizoen 4 die ze tot nu toe hebben uitgezonden vond ik overigens niet al te geweldig, vanwege die sheriff. Sinds wanneer zit die erin eigenlijk? |
Zwaaaaar Verslavend!!! :D
echt een heerlijk programma... |
Citaat:
|
JA! Dit is echt mijn ding. Ik hou ervan. Zowel de versie met 'Horatio' en de versie met 'the G-person..'
Het IS idd verslavend. er moet een tijd komen dat de afleveringen op zijn.. :eek: :mad: :( Maar herhalingen, here I come! |
Citaat:
|
Citaat:
|
CSI is echt een van de beste series die ik ooit heb gezien! Echt super! Ik wil de dvd boxen gaan kopen. Ik zag ze liggen bij de free record shop voor 35 euro per box. Weet iemand ook toevallig hoe duur een box is bij de media markt?????
groetjes mira_love |
Citaat:
MM prijzen verschillen per winkel. Dus bij welke MM bedoel je? |
Jammer dat die CSI New York hier niet op tv komt. (n)
|
new york? bestaat die dan ook nog??
ik ken alleen las vegas en miami... |
Citaat:
|
Citaat:
|
NY gaat vast nog wel komen, toch? Kan me niet voorstellen dat het niet komt, aangezien CSI hier toch ook best populair is... Ik ben aan het denken om maar een box te halen, ik hou ervan series zonder reclame te kijken en lekker lang :P :)
|
Mijn vriend heeft all boxen. Want wij zijn best laat ingehaakt. Ik liet de zender eens op rtl4 staan na idols, en toen kwam csi dus en zijn we het maar blijven kijken. Ineens meteen verslaafd natuurlijk :P
gelijk alle voorgaande boxen aangeschaft om alles in te halen. Gewoon elke keer als we niks te doen hadden gingen we een aflevering kijken :) |
Weten jullie zeker dat de zendingen op maandagvond herhalingen zijn?
Als ik zo de omschrijving lees in de gids kan ik me niet veel herinneren. |
Het zijn dus wel nieuwe afleveringen op de maandagavond:
Deze was vorige week: Abra Cadaver (47m04s): In a casting that's sure to appeal to fans of Michael Mann's Manhunter, which starred William Petersen years before his casting as Gil Grissom, Tom Noonan makes a guest appearance as a magician listed as prime suspect in the police investigation of the disappearance of a woman during his act. Elsewhere in Las Vegas, Catherine is assigned to look into whether the death of a rock star by an overdose was an accident, suicide or murder. Deze vandaag: The Execution of Catherine Willows (40m11s): During one of her earliest investigations as part of the CSI team into a serial rapist and murderer, Catherine's evidence had put the prime suspect on death row. Fifteen years later, however, when a number of young women are raped and murdered in exactly the same manner, he is granted a stay of execution leaving Catherine and Grissom to reopen the investigation. En dit was de laatste aflevering op de zaterdagavond: Revenge Is Best Served Cold (40m21s): Following the death of a poker player during a high-stakes game, Grissom, Warrick and Sara investigate the motives and means of the other players whilst Catherine and Nick take up street racing after a driver is found dead at an abandoned airstrip in the desert. dus we hebben er nu 3 of 4 gemist. Deze afleveringen komen van Series 3 Part 1 |
Trouwens de afleveringen van de maandagavond worden 20 Juli uitgebracht op DVD
|
ik las dit net in een krant op het internet:
Spoiler
|
afl. voor maandag:
Vecht nacht
Spoiler
moet zeggen dat me dat toch wel erg bekent voorkomt... |
zie je wel, ik kende m al. conclusie --> de afl. van de maandagavond zijn de herhalingen van het afgelopen seizoen van de zaterdagavond!
|
ik ben zoo verslaafd aan CSI :bloos:
heb alles dat op dvd is verschenen al gezien greg sanders <3 |
Citaat:
|
jah zo kwam ik er ook achter. ik weet nog wel dat er altijd voorstukjes kwamen en t zo'n goede serie zou zijn (zelf bill clinton speelde er in mee), maar t trok me egt niet. totdat ik t een x keek. toen was ik meteen verslaafd en sindsdien heb ik (bijna) alle afl. gezien! :cool:
|
die van maandag zijn volgens mij wel al een keer eerder op tv geweest, want die ene met die goochelaar had ik zeker al gezien.
Citaat:
|
CSI is coole shit . Toen ik gisteren moest kiezen tussen Everwoord ( vraag me niet waarom ik daar ooit naar keek) en CSI: Miami was de keuze snel gemaakt.
Omdat ik zo laat ben ingehaakt, denk ik dat ik maar al die boxen ga aanschaffen. Iemand enig idee of CSI: New York hier in Nederland wordt uitgezonden? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |