![]() |
Welke kleur is helemaal uit!?
Naar aanleiding van welke kleur helemaal IN is.. welke kleur is helemaal uit?
Ik vind zwart uit. Als je iets anders dnek moet je het maar even opschrijven, ben vergeten in de poll te zetten.. :bloos: |
ga je dadelijk ook topics beginnen als.. ''wat heb je vandaag niet aan'' en ''wat heb je vandaag niet gedaan''
:nono: |
bruin en geel , yukkie. Toch heb ik er wel iets van. Paars staat misschien zelfs hoger in de lelijkheidslijst.
|
Citaat:
Ik stem voor paars. |
nou, volgens mij zijn alle kleuren wel in op het moment, maar dan in een pastel uitvoering
|
Ik vind bruin, maar ik houd gewoon niet van bruin.
|
Oranje, maar ik heb dan ook gewoon iets tegen die kleur.
|
Definately roze...
Getver, als ik iemand zie lopen als een zurstok krijg ik al pijn aan mijn ogen... Iew... |
Oranje.. vind het opzich al geen mooie kleur, laat staan in kleding
|
paars. paars is en blijf fucking lelijk.
|
legergroen is uit.
en bij sommige jongens is een paars shirtje met witte letters best seksie. en geel is ook soms seksie. |
paars, maar bruin ook.
maarja dat vind ik |
Citaat:
|
Heb ik toch net allemaal oranje dingen gekocht. (maar het zijn serieus nog mooie dingen ook... krijg er zelfs complimentjes over)
Ik stem op paars, omdat dat imho gewoon een lelijke kleur is. |
Citaat:
|
ik ben voor wit, want ik vind wit stom. bovendien is het geen kleur.
|
wit en bruin
|
Citaat:
Trouwens vind ik neon kleuren ook gewoon smaakloos, maakt niet uit welke tint. Neonbruin helemaal (n) |
paars uit? Ik vind dat wel een hippe kleur! :(
|
Roze, dat is gewoon een afschuwelijke kleur (n)
|
oranje vind ik echt helemaal niks
dus tis uit |
Geel en oranje zijn juist vreselijk IN. walgelijk zijn ze iid wel ja.
|
Citaat:
|
grijs :|
|
Paars is absoluut BAADDD...
Oja en Oranje is WEL gaaf ja! :confused: |
ik denk niet dat er iets uit is,
je kan tegenwoordig alle kleuren op alles aan wat dat betreft mjah grijs ofzow is niet zo "hip" :p |
fluo
|
neonkleuren en oranje.
|
ik vind bruin.
bruin is vies. en ook lelijk. |
Aangezien oranje nooit in had mogen zijn... Oranje
|
Citaat:
|
Oranje, omdat het een lelijke kleur is en al helemaal voor kleding. En het doet me denken aan voetbal en ik heb een hekel aan voetbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paars is uit. Maar volgens mij stemmen de meeste mensen hier meer op kleuren die ze niet mooi vinden ipv op kleuren die uit zijn.
|
Oranje is niet zo lelijk hoor... :confused:
|
waarom kan er maar een kleur gekozen worden? ik vind paars het ergst maar bruin en grijs zijn ook vreselijk. oranje gaat nogwel kwa hipheid maar het doet wel zeer aan mijn oogjes (n)
|
Ik vind blauw anders oko heel saai hoor.. :|
|
Ik heb zwart, niet echt zomers..
|
Toen ik pas kleren ging kopen zei die verkoper-gast dat oranje juist in in deze zomer.... dussuh, of die vent is nie goed wijs, of er hebben er hier een hoop mensen fout gestemd
|
Citaat:
|
Oranje is an sich al een lelijke kleur, maar daarbij associeer ik het met het chauvinisme van die oerdomme nederlandse voetbalfans.
|
Citaat:
|
grijs (??)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19. |