![]() |
Nieuwe Clan....
Ik ben bezig met twee vrienden een nieuwe clan op te zetten. We beginnen alleen met de game Commandos II en breiden dit later uit met MOHAA. Zijn er mensen die het wel leuk lijken om deze games online in een clan te spelen?
Mail me dan even: tdc_victorious@hotmail.com Ook als je meer info hierover wilt, mailen mag altijd! Ik zal altijd wat trug sturen! ------------------------------------------------------------------- Bij de vorige clan speelden wij bij GameSpy, maar met een van die helpers daar hebben wij problemen. Nu vraag ik me af of er ook nog andere manieren zijn om Commandos II čn MOHAA online te spelen. Als je iets weet laat het me dan asjeblieft ff weten door te reageren op dit topic en/of te mailen. |
Juist ja, Samen met mij en nog iemand... Als jij bij onze clan wilt komen stuur dan een mail. Je krijgt zeker antwoord trug het liefst via msn dat is altijd handig ;)
tdc_greyfox@hotmail.com Gr GreyFox |
Ik kan me herinneren dat er niet zo lang geleden ook al gevraagd werd naar een manier om Com.2 en MoH online te spelen buiten Gamespy en daar werden al enkele tips gegeven
Voor MoH is All Seeying Eye wel handig Bovendien is het als clan zijnde niet echt slim om mensen te vragen via een forum Maar dat is mijn mening.. En oja.. MoH is tegenwoordig makkelijk te vervangen door Call of Duty en Com.2 door Com.3 dus ik denk niet dat je geweldig veel succes zult krijgen Maargoed.. we zullen zien :) |
Citaat:
|
Gamespy (n)
All Seeing Eye (y) en voor ladders sta je natuurlijk ingeschreven bij Clanbase (y) |
HOHAA is alleen gamespy dacht ik omdat die zo'n stom samenwerkingsverband hebben...
Commandos kun je vast wel met All Seeing Eye spelen, dat is 100 keer beter dan gamespy, zonder die belachelijke reclame, gewoon basic zoeken en spelen :) |
Ik speel al in een clan bij Mohaa :p
Wel best eens voor je freelancen ;) |BoP| Prozac is mn naam :p All Seeiing Eye is ook Mohaa :D |
Hmm, All Seeing Eye
En hoe komen wij daaraan? Is daar een site van ofzow? |
|
Citaat:
Moh werkt prima met ASE |
Ok, ik ben benieuwd naar dat ASE
Denk dat ik dat dan maar eens ga downloaden.... Bedankt Zijn er nog mensen zonder Clan die in een clan willen spelen?? Mail me ff! tdc_victorious@hotmail.com |
geen unreal tournament?????:/
|
Citaat:
|
lijkt me dat ie wil weten of jullie ook een UT clan zijn/gaan beginnen.
|
Denk trouwens maar niet dat als je op forum komt met bakerpraatjes dat je toegeweide clanleden kan vinden.
dat kan je beter gewoon ingame doen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07. |