![]() |
wat is volgens jou het beste festival dit jaar
ik vroeg me af welk festival dit jaar de moeite waard is om te bezoeken. en dan hoeft dat niet perse nationaal te zijn. want ik ga zeker weten naar rock am ring. maar ik wilde eigenlijk naar nog een paar festivals gaan :)
|
ik ga alleen op zaterdag naar graspop. normaal altijd naar pinkpop, maar de line up is dit jaar te slecht, rond rock am ring heb ik tentamens :(
|
Wave Gotik Treffen
|
het is allemaal net niet dit jaar...(n)
en waarschijnlijk wordt het alleen waldrock |
www.dourfestival.be !!!!
|
Citaat:
Alleen is het dit weekend geloof ik, en zit ik duidelijk niet in Duitsland :( |
Furyfest
|
Fuckfest
|
Citaat:
Ben jij toevallig al eerder op dat festival geweest? |
Citaat:
http://www.google.com/search?hl=en&l...F-8&q=furyfest |
Het PRIMITIVE FESTIVAL www.primitive-festival.nl in waterfront, Rotterdam. 3 avonden dikke garage! Geweldig!
|
rock am ring
|
Pukkelpop
|
Duidelijk Graspop voor mij (y)
|
Festivals dus N&F
|
wantijpop,parkpop en metropolis. Ze zijn gratis en dichtbij wat betekend dat ik er heen kan met al mijn hoomies.En dat is gezellig.
Lowlands word wrs ook wel leuk, maar daar zit ik toch meer in m'n eentje. Maar ja, Graham Coxon en Soulwax komen dus ik vermaak me wel :) |
fullforcefest, graspop, wgt
|
werchter,
|
Citaat:
:cool: Nooit van gehoort dit festival, maar lijkt me echt bruut! |
Citaat:
|
|
hi
als je het mij vraagt: Werchter en EMU (maar dit laatste is helaas al afgelopen, en het was zaaaaaaaaalig!!!) (y) (y) (y) (y) |
Qua line-up dit jaar wacken. Qua sfeer altijd nog waldrock.
|
Njoy :)
|
Citaat:
de rest is allemaal niets:( |
DOURFESTIVAL!!!!!!!!!!!!!
GENTSE FEESTEN 10 DAYS OFF en ik ga naar alledrie! |
Werchter :(
Maar Hurricane is ook leuk. |
Citaat:
|
Wasted UK
Force Attack Duitsland Punk & Disorderly Berlijn |
awakenings, nergens een betere sfeer ooit meegemaakt
|
rock am ring en graspop
|
Supernatural Festival
"Op het Utrechtse Leidschenrijn-terrein zullen vier podia optredens bieden van 40 dj’s en bands uit alle regionen van de wereld. Verwacht moddervette oldskool deepfunk in de Rootdown Funk tent, sexy bossanova breakbeats en uptempo latin percussionhouse in World Latino, de nieuwste snufjes uit de electronische jazzlands in Jazz it Up, en de ultieme Supernatural Soundfusion op de Mainstage." |
trashfest 6, 7 en 8, maar misschien ben ik weer eens bevooroordeeld... ;)
lowlands valt me ook wel weer mee, dus misschien ga ik daar zelfs nog heen, en anders misschien pukkelpop (ofzo, ik ken het eigenlijk niet echt goed) verder is het allemaal weinig aan als je het mij vraagt |
Trashfest 7 heeft een fijne line-up, Unity Rally is op zich nice, maar et beste is toch Furyfest..
Helaas kan ik naar geen van de drie bovengenoemden :mad: |
Awakenings...
Nature One... Dance Valley... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rock Werchter!! Echt een super line-up en ik ga! :)
|
voor mij zeker DefQon! kan echt niet wachten tot 19 juni!!
|
Al geweest:
-bevrijdingsfestival -free your mind Komt nog: -dour -lowlands Denk dat het voor mij deze zomer hierbij blijft. |
Citaat:
|
dit jaar word Decibel het beste :)
|
|
dour en lowlands dit jaar denk ik
1 dagje pinkpop al gehad |
Werchter 4 dagen
+Dan nog eens of lowlands of pukkelpop, of allebei, ik zie wel (y) |
Dour is eigelijk ook wel vet (y)
Audio bullys, explosions in the sky, KMFDM, 2 many DJ's, Def Jux, Vitalic, RDJ2 en nog wat vette dingen |
Ik ga nog naar Graspop (alleen zondag, Fear Factory!!! En meer goede bands natuurlijk) en naar Werchter en Pukkelpop.
|
Nou zo veel weet ik ook niet over festivals / feestjes, je kunt ze alleen met elkaar vergelijken als je er bent geweest, maar dit jaar ga ik alleen naar Sensation Black Edition, dus ja, doe die dan maar ;)
|
Citaat:
of toch ? :o :rolleyes: |
Citaat:
Ligt eraan hoe je de term festival voor jezelf interpreteert... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |