![]() |
anale kut, clitoriseter, stervende foetus
anal cunt, cliteater, dying fetus
wat vinden we van dit soort namen en taalgebruik in de muziek? Is het nodig? Is het leuk? |
puberaal, net als de muziek die ze maken
dus het is wel OK (y) |
Citaat:
|
Citaat:
of is het allemaal hetzelfde? |
Funbandjes, niet te lang naar luisteren, anders word je zelf ook gek
|
Behalve Dying Fetus btw
|
hehe ik vind het wel humor, zolang ze het niet menen, het is toch gewoon het hele imago
de titels van de liedjes van anal cunt zijn nog leuker voorbeeld: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
anal cunt, ach ik kan der wel om lachen, aleen de muziek.. ja.. ach.. ik had ooit it just got worse op me pc, maarja alle liedjes zijn hetzelfde, uiteindleijk bleef aleen hitler was a sensitive man, dan heb je ze gelijk allemaal gehoord :P
|
:d
|
Citaat:
|
ach ja, waarom niet he
|
Citaat:
|
ik ben het eens met NERD.
|
Is Cliteater zo bekend dat ze hier genoemd worden?
Ik vind de namen echt niet leuk, en ik zou ook nooooooit mn band zo noemen. |
deze namen zijn zeker nodig in de muziek
|
Citaat:
het heeft wel dat provocerende (y) |
Citaat:
|
Cliteater is niet puberaal
Ze weten een flinke bak gestructureerde herrie op tafel te serveren. Ik heb ze live gezien, en tis aardig gelikt, a la Inhume, alleen dan harder nog. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegenwoordig is dat death metal gezeik oud en saai. Je schokkeerd niemand meer met zeggen dat je een babylijk hebt geneukt, en beweren dat je als death metalaar met je teksten filosofisch bezig bent met je in een moordenaar verplaatsen is vaak al helemaal onzin. Opflikkeren met die pathetische Cannibal Corpse teksten. Vergelijkbaar met gansta rap.
Wel doorgaan met death metal muziek. (y) |
splatter teksten heersen
OPEN THE ABCESSSSS |
maar grindcore doet me verder niks, beetje zoveel mogelijk gestructureerde chaos in 1 minuut frotten
nee gewoon een potje goeie death metal will do |
Citaat:
|
De 'zanger' van Dying Fetus werkt in een ziekenhuis en heeft zo'n foetus zien sterven oid. Dat hoorde ik.
|
hoe klinkt dat dan?
|
Nee het is niet leuk. Het is smakeloos en voor mensen met stijl een reden om er niet eens aan te denken iets ervan te gaan luisteren.
|
Het past gewoon bij de muziek, niet zeuren en optyfen britpop homo's en aanverwanten.
|
ligt er natuurlijk aan. Ben je een man van je woorden. Neem je je dingen te serieus. of whatever.
GG Allin & The Scumfucs, Spider Babies, Dwarves en The Nobodys kicken gewoon. |
jaja maar ondertussen wel horrorfilms kijken.. en dan gaan zeuren als er over 'gezongen' wordt
|
Dat soort 'humor' ben ik sinds de 3e klas wel ontgroeid.
|
Citaat:
dat is het probleem met jongeren van vandaag. dacht eerst dat alleen meisjes het hadden. maar ze zijn zo bezig met volwassen zijn. en bepaalde dingen verbinden aan leeftijden noem ik nou niet echt grown up. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Het provocerende bevalt me wel, alleen denk ik dat het voor de doelgroep al lang niet zo provocerend meer is. Ja je kan natuurlijk steeds lompere dingen bedenken, maar dat is eigenlijk gewoon het zelfde. Je filosofie/levenshouding/wat dit ook maar mag zijn overbrengen door middel van ironie komt nooit goed over, en zie ik als iets fouts. |
Citaat:
|
nodig is het niet, leuk al helemaal niet. het is voor mensen die in hun vieze woorden periode zijn blijven steken (die je normaal dus hebt als je een jaar of 3/4 bent).
|
Oh ja die tracknamen van Anal Cunt zijn vet geniaal. De muziek hoef ik niet te horen tho'.
|
die bands zijn echt op het niveau 'provoceren voor beginners'
|
Subtiel, birthmark... :)
|
Citaat:
Lekker politiek incorrecte humor, daar houden we van :) |
Citaat:
|
Hitler was a sensitive man \m/
I have an office job for the sole purpose of sexually harassing women \m/ Tim is gay \m/ Klassiekers! |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, af en toe ben ik blij dat ik geen smaak heb en om dit soort dingen erg kan lachen :) |
Citaat:
Inkoppertje, maar ik verveel me |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brit's nieuwe liedje is uit. Yay! Toxic begon toch wel erg te vervelen. Natuurlijk, we deden allemaal de laserdans mee als er niemand in de kamer was, maar aan alles moet ooit een einde komen. Zo ook aan Toxic. Brit's nieuwe meesterwerk heet Everytime. Een prachtig nummer waarin Brit voor de eerste keer een clip bij heeft weten te maken die diepgang heeft. |
Pft. serieus een discussie over?
Die nummers gaan ook over massaslachtingen, verkrachtingen en het opvreten van mensen, sommige mensen zoals ik hebben daar behoefte aan. Als je je eraan ergerd, Je hoeft er niet naar te luisteren, tis niet voor niets underground |
Altijd grappig dat de pseudo-intellectuele poprockertjes zich aan zulke bandnamen kunnen blijven irriteren en er uiteraard veel te volwassen zijn :D
ik wacht dus nu met smart op de hopelijk komende post van onze opper intellectueel machina82 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16. |