![]() |
the hives
omdat i khet toch eens wil proberen.......wat is een leuk album? (lees: wat is het snelste en hardste album?)
|
Coole Band, heb ze ooit es op pinkpop gezien....
Wat het hardste album is weet ik eigelijk niet, maar welke wel heel erg vet is is Veni Vedi Vecious Check het maar eens uit zou ik zeggen (y) |
Ik ken alleen Veni,Vidi,Vicious en die is erg leuk (vind ik).
Howlin' Pelle de gexte. |
Volgens mij ken ik maar 1 liedje van die hele band.. dat moet ik toch eens gaan veranderen :)
|
ooooooooooooutsmarteeeeeeeeed! (y)
gave band |
*find yourself another girl, who will love you true true true*
niet erg representatief voor de rest van hun muziek, maar hij is wel lief :) |
Mad Man is een maf nummer :D
|
probeer anders 'your favourite new band' is soort van samenraapsel met de beste nummers van hun (ik meen) 1e 2 albums
|
Citaat:
|
Hives zijn cool. Al drie keer live gezien. En Veni Vidi Vicious is imo het beste album.
|
Citaat:
|
Hate To Say I Told You So, Supply And Demand en Here We Go Again zijn erg mooi.
|
Citaat:
veni vidi vicious is ook tof wat meer geproduceert. Iets melodischer en pakkender. Maar schopt nog steeds hard. your new favourite band is geen album maar een verzamel cd van hun 'beste' nummers. Beter neem je dus gewoon Barely Legal. |
mooi?
hm |
Citaat:
|
En ze staan dus op Lowlands en Pukkelpop.
Heb ook die laatste cd, vooral om de pakkende refreinen gekocht. Catchy. |
Citaat:
hun 1e 2 albums = hun 2 albums ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een concert van The Hives was trouwens mijn eerste concert ooit. :o
|
Dat 'eerste album' zoals jullie dat noemen is inderdaad een verzameling van eerder uitgebrachte liedjes en/of ep's. Het eerste album is dus Veni Vedi Vicious. Om Engeland ook te laten genieten hebben ze daar your new favourite band uitgebracht. Een mix van 2 cd's. De platenmaatschappij zag er wel extra geld in en zo kwam die cd ook hier. Deze zomer moet de nieuwe cd in de schappen liggen. Must see op de festivals denk ik zo! (y)
|
blijft coole band! veni vini vicious is, wat mij betreft, wel het betere werk; die allright, main offender, hate to say i told you so...
|
Citaat:
(als het op pinkpop was wat je bedoelde, daar was ik nl. ook, wel een c00l optreden, die wazige soundcheck :D , met zo'n wijf/gast(manwijf??) die zo zat te schreeuwen, echt hilarisch :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
"The debut-album! A teenage symphony from a band who from day one knew what energy, attitude and real punkrock was all about." eerder uitgebrachte nummers op welke EP's? er is 1 EP uitgebracht in '96 voor hun debuut. Barely Legal is dus hun eerste plaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb your new favourite band. goede cd, luister 'm alleen nog zelden. en leuke liedjes vind ik;
untutored youth automatic schmuck main offender |
Citaat:
|
Zweden.
Leuke muziek. Lowlands. Heerlijk. |
keiharde rock 'n roll :)
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
J'wel.
|
:d
|
Ik ging ooit met m'n verjaardagspartijtje naar the Hives.
Barely Legal is wat harder (leuker) dan Veni Vidi Vicious. Maar je moet ze gewoon live zien! :rolleyes: |
Veni Vedi Vicious is het enige album wat ik heb. Zeker een aanrader (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik ze op Lowlands wel ga zien.
|
Op lowlands 2001 waren ze inm ieder geval erg vet en daarom ga ik ze deze lowlands wel weer aanschouwen
|
en toch, toen ze liedjes zoals ramanda hadden.... was het toch leuker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50. |