![]() |
Wiskunde B1,2
Donderdag Wiskunde B1,2 examen. Als er 1 examen is waar ik GEEN zin in heb dan is het wel wiskunde maarja...
Zijn jullie al zenuwachtig en al helemaal klaar met leren? Ik heb op school een stuk of 3 examens gedaan. De meetkunde ging perfect, differentieren en al die poespas vind ik soms toch wel erg lastig |
ik heb daar dus ook totaal geen zin in. Zie er ook wel een beetje tegenop.
Heb hetzelfde probleem als jou, differentieren (n) maar ik zou het wel gaan redden. Wij hebben op school 6 oude examens gemaakt :) dus ben wel goed voorbereid. |
Niet zenuwachtig, voorzie geen ernstige problemen, moet wel goed komen naar mijn mening.
g'day |
Rotvak, ik heb er totaal geen zin, enige vak waar ik echt knudde in ben... Wiskunde B2...
Maar goed, we komen er wel doorheen ;) |
ik heb nog niks geleerd, ben van plan morgen te beginnen, maare het moet wel lukken
|
niet veel mensen hebben hier denk ik wib12 op vwo zijn dat er meer :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
en trouwens, bij ons op school zijn er ongeveer evenveel mensen met b12 op de havo als op t vwo... dus... Ik heb trouwens b1 dus ga maar ff zelf een topic openen ;) |
Citaat:
|
K heb ook wiskunde b1,2....Nog niet echt geleerd. Wel examens van voorgaande jaren gemaakt en dat ging toch wel redelijk. Moet een 5.5 halen om voldoende te staan :(
|
Citaat:
|
Zou me niks verbazen :D
|
Citaat:
|
Dat zeg ik ook niet...maar goed in uitleggen is ie ook niet :)
|
Citaat:
Beter hem dan Azizi |
Differentieren is juist vrij makkelijk vind ik, tenminste, als ik het mooie overzichtje van de formulekaart erbij mag hebben. In combinatie met GRM :D
Bij ruimtelijke meetkunde ga ik altijd de mist in. Maar goed, ik heb een 4.7 nodig voor een voldoende, maar als ik een 3.7 haal is het ook nog geen probleem geloof ik. Al heb ik tot nu toe tussen de 4 en de 6.5 gehaald voor oude examens :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, de formulekaart word er toch gewoon bij de examens gegeven?
En nee sorry, heb geen formulekaart op de pc :) |
klik hier voor de formulekaart
|
Citaat:
De spanning loopt snel op hoor bij mij. Bij jullie ook? |
:o Ik zie er zo tegenop.... Gelukkig heb ik na wiskunde helemaal niks meer :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij mij ook wel, ik wil graag een voldoende halen. Staat mooier naast de andere cijfers. Maar dat wordt morgen nog wel ff zweten idd :( |
Citaat:
Die kregen we gelijk de 2de les al van de leraar en bij elke toets/tentamen zat hij als bijlage bij de toets |
Ik kreeg in de 4de al de formulekaarten. Maar tijdens de examens krijgen wij een speciaal boekje met daarin alle gegevens en daarmee hebben we ook al goed geoefend.
|
Citaat:
|
Altijd aan mijn zijde gehad, en nu issie foetsie :S Ik ga echt mijn hele kamer overhoop halen :@
|
Ik ga zo naar school, heb ook nog aardrijkskunde. Succes allemaal :)
K hoop dat ik een 5.5 haal :( |
Citaat:
Succes allemaal! |
tussen de 8.6 en 9.6 :D
|
Ik weet het niet en eigenlijk durf ik ook niet te kijken :o
Ik vertrok wel met een goed gevoel, maar dat zegt ook niet alles |
ik vond hem niet echt moeilijk
viel echt ontzettend mee ik heb behoorlijk streng na gekeken en ik kwam uit op 52 punten goed voor een cijfer tussen de 6.2 en 7.7 :D :D dan ben ik ook als het goed is geslaagd :P |
Eeh, ff een vraagje.
Vraag 6 (sinusoïden) was toch geen vraag? het antwoord werd gegeven als een formule van een SInus formule... ik kwam er ook nie uit... Nouja, ik zie wel wat ik heb... kon een 3.1 aan als ik een vier wou eindigen, en ik heb het gevoel da'k wat hoger zit... |
er is een erratum voor he :o
http://www2.citogroep.nl/vo/ex2004/400024-E-14c-HA.pdf |
Citaat:
Vraag 4, dat was nog over het kogelstoten, maar meer weet ik er niet meer van hoor :o |
bij die vraag met de snelheid heb ik
s= v*t gebruikt zal vast wel fout worden gerekend ofniet kwam wel op het goede antwoord |
Citaat:
|
Citaat:
hmm dat heeft toch nix met natuurkunde te maken dat snelheid de afstand / tijd is ? Dat had ik ook wel geweten als ik nog nooit natuurkunde had gevolgd... |
Citaat:
|
Citaat:
ja, jij had het geweten er zijn altijd uitzonderingen Zoals vraag 14 ofzo met procenten, Hebben we GVD wiskunde B12! of niet :s Ik heb die vraag dus fout omdat het een eeuw geleden is dat ik procenten heb gehad klacht over ingedient ! :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:00. |