![]() |
Wat zou dit zijn ?
test
|
Ehr. Correct me if I'm wrong, maar dit is volgens mij toch meer L&G...
|
Citaat:
Maar eerlijk gezegd snap ik de openingspost niet :o |
Ben je niet lusteloos?
Ik zie dan ook wel eens alles als een droom. Zorg dat je goed slaapt, maar niet te veel, eet goed. En doe ook dingen actief, dus niet alleen maar achter de computer en op de bank zitten. |
Ik herken het gevoel wel, maar ik heb het nooit zo'n lange tijd gehad. Ik het niet (over)vermoeidheid? Of blow/drink je veel?
Ik vond het ook een beetje een eng gevoel, alsof alles maar een droom is ofzo, heel moeilijk te omschrijven. Maar sorry, ik heb verder geen idee wat het kan zijn. |
Citaat:
Heb jij het gekregen door te blowen? Vroeger trok ik wel eens,en op een keer was ik echt 'weg' maar ik had niet veel getrokken,ik vond het echt eng en sindsdien doe ik het ook nimmer,maar sinds toen heb ik dit wel. Merci voor te antwoorden iedereen,lucht op om te weten dat nog mensen dit hadden :) . |
Oh ja, blowen, toen ik dat deed had ik ook vaak zo'n droom-gevoel. Soms wel lekker, maar wanneer je je wil concentreren is het heel vervelend. Vitamine C wil dan ook nog wel eens helpen :) (Dus sinaasappeltjes uitpersen, is nog lekker ook!!)
|
heb ik ook gehad... maar na een jaartje was het opeens "weg"... je bedoelt toch ook dat je het idee hebt dat je in een soort "bol" zit en vanuit daar de wereld bekijkt? was heel vaag :(
|
Ik heb weleens gehoord dat het te maken kan hebben met een depressie, wanneer mensen echt in een diepe depressie zitten dat ze dan de "conectie" met de wereld kwijt raken en dan alles door een soort grijze waas, glazen koepel zien. Misschien dat dit is wat je bedoelt ?
|
Citaat:
|
Citaat:
kom je genoeg in de frisse buiten lucht ? en slaap je goed ? .. en die 2 hebben vrij veel met elkaar te maken .. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:29. |