![]() |
Linux wissen
ik heb dus 2 partities
een met windows, en een met linux ik heb nu ehcter niet meer genoeg ruimte op de windows partitie & geen geld voor een nieuwe harde schijf ofzo, dus ik zou linux willen wissen. Maar omdat windows geen linux partities herkent, vind ik niet hoe dit nu moet, kan iemand helpen ajb? |
Nou,...ik zou windows er dan afgooien :p
Maar goed, download partition magic en gooi de linux paritie eraf. |
je kan een windows(98) opstartdisk maken via deze ste en dan met die diskette opstarten en met fdisk.exe de hele partitie weggooien, alleen ik weet niet ofdat je hd nfts partitie is anders moet je ook via www.bootdisk.com nfts.exe downloaden en die eerst starten
groet flamez |
Citaat:
|
Wat voor versie van Windows heb je?
Met Windows NT, 2000 en XP kun je simpelweg met de disk manager partitioneren. Dat is veel makkelijker dan allerlei programma's illegaal downloaden en er mee werken. |
Citaat:
|
Citaat:
kwil wel, maar gewoon geen tijd, endusja |
aha, kheb het gevonden :) merci voor jullie hulp!
|
Citaat:
Je kan beter nooit als linux beginner (net zoals mij) nooit gaan werken met een echte pc. Doe het gewoon net zoals mij, maak gebruik van een virtuele pc! Gebruik bijvoorbeeld Vmware Workstation Want als hier iets mis gaat verne*k je niet je eigen pc, maar je virtuele pc. (en een nieuwe virtuele pc is zo aan gemaakt) Ennuh, waarom gebruik je geen live cd zoals knoppix? :s Offtopic: Citaat:
Klopt, dat zou ik nu nog niet durven :( |
Citaat:
Werkt altijd!! :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
het is opgelost ze, tis gelukt :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |