![]() |
Drained/leeggezogen (dichtsel in 2 talen doormekaar)
Drained/leeggezogen
De eerste klank ontsnapt mijn mond Diep in gedachten verzonken staar ik naar de muur Bevlekt met mijn ellende Ik reis in gedachten naar diep binnenin mij En voel het verleden Nog steeds als een mes in mijn rug The knife, it calls me, it whispers my name Onbewust rollen de leugens uit mijn mond Hoelang zal deze vertoning nog standhouding Als het allemaal oplost En ik geconfronteerd word met de waarheid Weer zak ik in elkaar En volgt er achter elke zin een vraagteken Ik snap het niet Too much questions, but no answers, never an answer Een stap buiten deze ruimte durf ik niet Daarbuiten is de waarheid die ik zo vrees De geur van wierook En de melodie van de muziek vullen mij En ik val in slaap met de hoop nooit meer wakker te worden Sleeping, living behind a veil, in here I'm safe Alles versnelt, ik zie niets meer duidelijk.. Mezelf omarmend Alleen met mijn gedachten Who cut off my wings Howcome I fell I hurt my face That's scarred for life Woorden praten me omlaag Ik kan me hier niet voor afsluiten Maar ik snap het niet, snap het niet... |
heel leuk gedaan met die twee talen :)
is knap ook :D apart, dat vooral :p goede verwoording ook int nederlands kan jij 't dus *kuz* |
Citaat:
*kuz* |
Is mooj, origineel ook wel, 2 talen door elkaar! *2 duimen opsteekt*
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |