![]() |
3ds
vraagje: met welk programma kan ik bestanden openen die extensie .3ds hebben. Ik wist het wel maar ik kan er niet op komen. Ik heb het geprobeerd met discreet 3ds max 6
|
|
win xp, vraagt toch als je een onbekend iets opent met welk programma je wilt openen en of je op internet wilt zoeken naar het progje
heb dit overigens nooit gebrobeer tis maar een gokje |
.3ds is een 3d max bestand.
"Maar als ik op file - open druk dan kan ik geen .3ds bestanden openen!!! :(" Dat klopt. Je moet .3ds bestanden importeren (file - import) en tada |
bedankt, nu lukt 't. Ik had eerst een ander programma om 3ds-bestanden te openen.
greet flamez |
Citaat:
Wat was ook alweer de naam van dat programma? |
Citaat:
ik heb met meerdere gewerkt. o.a maya, blender, rhino, swift 3d, en dan met 3ds max 5, en nu 6. Maar ik vind 3ds max is toch wel mijn favoriet. Het kost dan wel een paar centen maar dan heb je er ook iets voor |
Citaat:
http://www.discreet.com/products/gmax/ flamez: niks is het beste. Ik vind het fijnste om met 3ds max te werken, daar ben ik gewoonweg mee begonnen. Blender is kut, het is niet voor niets gratis ;) Swift 3d hoort absoluut niet in het rijtje thuis. Rhino is algemeen geaccepteerd als goede modeller en lightwave3d heeft een hele coole renderer (lightscape) die heel realistische architectuur kan renderen. |
Citaat:
|
Citaat:
het fijnste dan :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35. |