![]() |
Stomste trend van het moment?
Wat vind jij de minst leuke trend van dit moment? Wat kom je regelmatig tegen in winkels, tijdschriften, op straat, waarvan je denkt: gatverdamme, hoe kunnen mensen dat mooi vinden?
Ik ga voor Von Dutch. Toen ik 12 was vond ik het ook retehip om een basic zwart shirtje van Replay of DKNY te kopen waar het merk zo groot mogelijk op de voor- of achterkant stond, om dan vervolgens bij hoog en laag vol te houden dat het gewoon 'supergoeie kwaliteit' was. Maar volwassen vrouwen met zo'n wit shirtje waarop in fluo (N) roze op de tiet staat: VON DUTCH, dat vind ik echt geen gezicht. Erger nog, die spijkerbroeken met het logo megagroot in oranje op de kont. Wat ik hier ook zie zijn van die merkengeile jochies die blijkbaar geen geld hebben voor een shirt ervan, en dan, om toch niet buiten de boot te vallen, een sleutelhanger van Von Dutch kopen. Stijlloos (n) |
die halflange legging dingen onder een rokje.
jegh (n) |
zowiezo die longsleeves van gsusindustries. (waar t dus in deze;fde kleur als je shirt alleen dan glimmender opgedrukt staat) nietzozeer omdat ik de shirts ecjht oerlelijk vind ofzow maar het publiek wat er in t algemeen mee loopt. en dan heb ik t over de mannen
|
G-sus kleding
Prada schoenen |
15-jarige jongetjes in fluoriserende G-sus shirtjes is echt wal-ge-lijk (n)
|
Citaat:
de trend onder de negers in amsterdam, van die kleine schoudertasje van gucci (n) Of ze perse iets met gucci-print wilde hebben, maar het goedkoopste accesoire hebben uitgezocht (n) :nono: |
het oranje dat alom uitpuilt (n)
|
Citaat:
|
Eigenlijk alles met een fluorescerende kleur en een grote merkleus.
|
Al een tijdje geleden maar toch noemenswaardig: Broek in laars... :eek: (n)
|
diamantjes in oren bij jongens
bahbah, te bling bling |
Mini handtassen waar je niets in kan proppen,hooguit 2 tampons die ze dan onder de oksel dragen. :|
en h&m divided accessoires. |
Een soort shirtje dat net wat langer is , uh moeilijk uit te leggen. Zo 1 die Kim Lian v.d. meij aan heeft bij top of the pops.. zoo vaag ! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uggs.
'Het is zo lelijk dat het mooi wordt' wat een bullshit... Je loopt ermee omdat je erbij wilt horen naar mijn mening, want als het niet een trend was geweest zou je nooit hebben nagedacht of je die schoenen zou willen kopen. En als je ze koopt, dan is et nog zieliger om neppe te kopen.. koop de echte of koop ze niet. |
Citaat:
|
G-SUS is wel helemaal hip he... Heb er net een heel stuk over gelezen... Opzich vind ik het wel leuk spul, maar die naam!
bij G-SUS denk ik direct aan een gitaar-accoord... Terwijl het afgeleid is van JEZUS.. Aangezien het als een grap begon en alles nu eigenlijk een beetje namen krijgt met betrekking tot de bijbel... Wat ik echt fout vind is de nieuwste mode: Cowboy-look. dat is toch echt walgelijk! De mode van vorig jaar vond ik wel top. Cross-dressing... |
Citaat:
|
die maffe, staalachtige oorbellen in grote vormen. Bijvoorbeeld cirkels met zon gat erin, of hele grote puntige sterren. Dan heb je toch verd*mme geen smaak!
|
Die plastic oorbellen en kralenkettingen...Afschuwelijk! Iedereen heeft ze en ik erger me der dood aan! Bleeeh...
|
^wat zij zegt ja.
|
Citaat:
broek in laars idd, en van die grote pluizige merkletters op de voorgevel, in allemaal 'leuke' kleurtjes. vink ook niet zo mooi :| |
puntschoenen
lonsdale |
De heropkomst van Gabber... Brrr... (n)
|
Citaat:
Sorry maar hoe weet jij nou of die gasten wel of geen geld hebben, alleen omdat ze niet blank zijn? |
Citaat:
|
hamers en sikkels, ddr shirtjes en andere communistische shit. Ik heb niks tegen de symbolen, wel tegen de idioten die het dragen, de meeste van dat soort breezer achtige lui weten niet eens wat het symbolieseert.
|
Leggins! :nono:
|
In Ons Dorp, waar ik woon dus :p, zijn meisjes met ogpeschoren koppen het straatbeeld aan het veranderen. Dus een stuk opgeschoren, en dan een strakke staart naar achter. Die meisjes zijn dan ook nog eens hondslelijk, die hebben eronder een bomberjack en een schots rokje aan. En daaronder Kisten. dus :|
|
Te grote,lelijke plastic oorbellen,waar de Six mee vol hangt.
Wat een lelijke dingen zeg. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
woon je in bussum, of daar in tha h00d? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
!!! |
Alles van G-sus, broek in laarzen, kralenkettingen, oranje, kleding/accessoires fluoriserende kleuren.
|
Citaat:
Uziel: hi ha ho, wat een onzin :rolleyes: Citaat:
Verder vind ik Evisu walgelijk, of het een trend is is een tweede maar 'de markt' is zoooo overspoeld met nep dat het een 2derangsmerk is geworden. |
1. De mini-tasjes waar niks inpast.
2. De broek in de laars. Het kán leuk staan maar er zijn té veel wannabe-hipperds die het proberen na te doen maar het dan heeeeeel verkeerd combineren. |
Dan zie je zo'n hele prop in hun laarzen. (n)
|
Citaat:
|
Uggs inderdaad!,
Ik zag ze in een de Cosmo-girl , mensen droegen die bij hun ZOMERKLEREN!!!!! :confused: ahh die dingen zijn met bont vanbinne toch :confused: :| :s |
g-sus kleding waar je half nederland mee ziet lopen, uggs, balletschoenen, beenwarmers (of is dat weer uit?), puntschoenen (ja, nog steeds), 'hippe' mobieltjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
":rolleyes: dat is toch juist fijn voor je meid, word je broek niet vies op je gilera-scooter...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |