![]() |
Heroes of Might and Magic III
Kent iemand van jullie dit spel? Wat vind je ervan?
Ik heb het vroeger ontzettend veel gespeeld (echt van die games van 20+ uur), en het blijft een van mijn favoriete spellen aller tijden; heb echter wel altijd al het gevoel gehad dat heel weinig mensen in nederland het kennen. |
jah ik ken het. ik heb jaren geleden me het spel net niet aangeshcaft. ik was aan het twijfelen.
Ik kende Heroes of Might and Magic II en die was echt meesterlijk speels, actie, had zn eigen landschapstijl wat tegenwoordig niet meer zo veel bij games te zien is. Ik heb het vorig jaar nog gedownload en een paar games gespeeld. maar het blijft achterhaald en ik moest er dus een einde aanmaken |
geniaal spel (Y)
4 was even wennen, maar ook erg vet. |
Ja, erg leuk. Soms haal ik het wel weer eens uit de kast. IV vond ik ook leuk, maar lang niet zo vaak gespeelt. Minister Zalm speelt trouwens ook Heroes als ik het goed heb.
|
en ook warcraft online :cool:
|
Ik heb eerst 4 vaak gespeeld, daarna pas 3
allebei wel vet :cool: maar toch vind ik 4 fijner spelen :) |
Ik had tijden geleden ergens gelezen dat deel 4 best wel zou zuigen. Hmmm, zat ik zeker in de war met de review van MM9
Deel 3 vond ik erg vet, al speel ik nooit missies, alleen maar dat multi-gedoe :P Hmmm, als ik binnenkort naar de shop ga (Transformers Armada!) neem ik HoMM 4 wel ff mee. DIe is toch wel afgeprijsd naar een tientje ofzo. |
Vooral met armegeddons blade en shadow of death
|
heroes of might and magig 4 is ook heel tof
|
als je die goed vond moetr je zeker een keer might and magic 7 spelen
|
Die raad slaat als een lul op een koekblik :rolleyes:
|
loop nou eens naar de maan met je slappe might and magic 7.
Godschristus, wat is dat een kutspel. Totaal niet vergelijkbaar met homm |
is er na homm 4 nog wat gereleased behalve die expansion? (expansion heet toch iets van Storms ... ofzo toch?)
|
Het gaat niet echt geweldig met 3DO om het maar heeeeel subtiel te zeggen. Oorzaak heeft waarschijnlijk iets te maken met groene en bruine mannetjes
|
Citaat:
k snap m niet ;) |
Citaat:
3DO is de pijp uit. De meeste schuld hieraan komt natuurlijk door de aap die EN EA jaaaren geleden had kunnen kopen/ of eigenaar was en toen verkocht oid EN die zo nodig die schijtspellen onder de naam Army Men moest maken. |
Citaat:
|
iemand intresse in n 8 plyr game ofzo in de toekomst?? :p
|
Citaat:
Verder kan ik het niet weten, heb nooit might and magic gespeeld, welk deel dan ook. Daarentegen speel ik wel Heroes of might and magic vanaf het eerste deel tot en met de vierde. (hoewel van deel 2 alleen een demo) Vergeleken bij de eerste homm zijn de grafics wel erg klein en gedetaileerd geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je stamboom moet niet zo zeiken.
het verhaaltje van pletterpraten klopt wel, maar heeft verder geen enkele invloed op het feit dat homm vet is om te spelen, en m&m 7 niet. Verder zie ik in elk topic terugkeren hoe enthousiast jij wel niet bent over het spel. Na een x een topic erover te hebben geopend weet ik ook wel dat je dat spel cool vindt. Leuk voor je, maar verveel ons er dan niet aldoor mee. Bovendien zou het fijn zijn als je zelf eens wat wist te beargumenteren, ipv die van anderen over te nemen (die helemaal niet terugslaan op mijn reactie) |
Citaat:
|
Dat bedoel ik dus, noepie.
|
Ik installeerde de 4 en de dag erna was die weer van mijn computer. Geef mij maar gewoon de 3de versie.... Dat is echt om uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu---uren te spelen
|
Na m'n examen wil ik hem wel weer op me schijf gooien +exps. Zou wel geinig zijn, zo'n mini multiplayer hiero :P
Alleen wordt ik zelf natuurlijk flink geowned omdat ik te veel loop te versterken etc ipv meteen snel en hard aan te vallen :P |
Citaat:
|
dat bedoel ik dus snotneusje, maar zelf weten (Y)
4 is in het begin een beetje wennen, maar als je een tijdje gespeelt hebt is het zeker wel vet. |
Citaat:
|
Het is maar net wat je smaak is.
Deel 3 is veel meer een geupgrade versie van deel 2. Deel 4 heeft een paar grote veranderingen gehad. |
Citaat:
|
Citaat:
Enne jongens, waar hebben jullie dat van Zalm vandaan? Misschien ergens een linkje of zo? Lijkt me best vet, zo'n gamespelende minister :P! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wil hier geen ruzie maken over Aow vs. HoMM natuurlijk...;) En voor King's Bounty, hier is een link: http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=591 Is echt al een oud spel, maar je kan al goed zien dat de ideeën van HoMM er al inzaten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |