![]() |
Image resizen
Ik erger me gigantisch aan de popup die tevoorschijn komt als je een geresized plaatje aanklikt, hier zit namelijk geen scroll in waardoor plaatjes groter dan je resolutie deels niet zichtbaar zijn, kan hier wat aan gedaan worden?
|
En soms klapt dat ding met die bovenste balk net buiten je scherm zodat je ook niet ff makkelijk de boel kunt verplaatsen om de rest te zien.
Openen in nieuw venster moet toch kunnen? Dat er dan ipv die verkleinde weergeven gewoon thumbnails komen? Edit: Hmm, dat zal wel niet kunnen omdat ze hier niet ge-upload zijn. Of ipv een plaatje vol posten gewoon de URL posten bij grote foto's? Dan krijg je het ook in een nieuw scherm. |
Zie hier:
http://forum.scholieren.com/showthre...9#post11256809 Ik heb dat script een tijdje geleden aangepast zodat er wél scrollbalken verschijnen als er een afbeelding wordt geopend groter dan je schermresolutie. Is alleen nog een kwestie van hier uploaden maar tot nu toe heeft niemand dat gedaan. |
Heu... boeit het dan niemand? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, je wou het er zelf zo graag in hebben toen ;)
Maar mooi dat het nu geregeld is (y) :) |
hmm, op software werd ik hierheen verwezen..
zou iemand mij kunnen vertellen hoe het kan dat ik alleen maar een about:blanc venster krijg wanneer ik op een geresized plaatje klik? alvast dank |
Welke browser gebruik je?
|
Citaat:
|
werkt heel dat popup gebeuren nu niet meer ofzo :confused:
|
Ik zag net dat het iig in Internet Explorer 5 niet goed werkt. Ik heb al wel een oplossing, zal Tampert binnenkort ff PMen :)
Als je gewoon IE6 hebt dan werkt het wel. |
oh, mja IE6 heb ik gehad, maar het liep steeds vast :/ toen maar weer hersteld naar IE5..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:21. |