![]() |
Wat huur jij bij de videotheek?
Nou?
|
Alleen dvd's. Toen we nog een videorecorder hadden en geen dvd-speler alleen video's.
|
dvd's en vroeger video's en ik koop er wel eens een cd of dvd
|
Ligt eraan waar ik het kijk. Als iemand geen dvd-speler heeft heeft het weinig zin om een dvd te huren he :p. Maar voor thuis neem ik wel altijd dvd's. Alleen jammer dat ze sommige films niet op dvd hebben.
|
Citaat:
Ik heb wel vaker gehad dat ik graag een bepaalde film wilde zien, en ze die alleen op video hebben (n) |
DVD's, vandaag zelfs nog een VHS-cassette, games heb ik ook 1 keer gedaan ofzo.
Euhm, en ik doe stoer over hoeveel films ik ken tegen de mensen die bij de videotheek werken. Hobby... |
Citaat:
Type:'Ik ken er... Wacht even hoor...' 47 minuten later:'... 1256! Ha!' Medewerker:'Shit!' 21 Films later:'Wacht, ik ken er 1266!' :D |
Meestal DVD's, maar sommige films zijn niet op DVD en dan huur ik de video :)
|
Waarom staat 'Ik huur niets, ik koop alles' er niet bij?
|
Citaat:
|
Heel soms haal ik een dvd'tje
|
Huren? Kopen? Damn, sommigen doen echt rare dingen in hun leven. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dvd's :)
|
Video's/DVD's.
|
Video's
|
Ik huur eigenlijk nooit iets (ik kijk films wel als ze in de bios draaien / op tv komen, ik download niets), maar als ik iets zou huren dan zouden dat dvd's zijn.
|
Citaat:
|
Ik huur niets......neem al meer dan 12 jaar alles gewoon mee....waarschijnlijk moet ik over een paar maanden weer
"gewoon" gaan betalen..... :( |
meestal dvd's en video's. De laatste tijd minder video's, omdat de videorecorder steeds meer kuren vertoont ;)
Verder ook games, die koop ik ook vaak, ze zijn meestal maar 10 euro, best goedkoop :) |
Ik download best veel, maar eenmaal in de videotheek neem ik toch een DVDtje mee :)
|
Citaat:
Voila. En nu niet meer moeilijk doen ;) |
Citaat:
|
video's ik heb nog geen dvd speler, maar wil er wel een gaan kopen binnenkort.
|
Iets anders, namelijk ik huur nooit iets, als ik een film wil zien ga ik of naar de bioscoop, of ik koop de dvd, of ik wacht tot ie een x op tv komt.
|
Boeken natuurlijk.
|
Huren, bij de bétere videotheek: CINEMATHEEK .
|
Citaat:
|
video's, ik heb namelijk geen dvd speler
|
Citaat:
|
Ik huur ongelovelijk veel dvd's... Maar nu hebben we een tegoed, wat ervoor zorgt dat ik nooit iets zelf hoef te betalen... ;)
|
Dvd's, maar sommige films bestaan nog niet op dvd..dan een video :)
|
dvd's en video's, afhankelijk van waar de film bekeken gaat worden
|
dvd's als ze die hebben, en als ze het niet hebben op dvd de vhs.. huur nooit games
|
Dvd's, maar als een dvd verhuurd is ben ik niet te beroerd om de videoband mee te pakken..
|
Alleen dvd's terwijl we er een videorecorder onder hebben staan. ik vind dvd's mooier kwa beeld en 5.1 geluid, dat heb je bij videobanden niet.
|
Ik huur nooit wat bij de videotheek, omdat ik bijna nooit films kijk. Tijdverspilling.
|
dvd's
|
dvd's
|
dvd's. als die op zijn en er ligt nog wel een video neem ik die ook wel mee. maar liever dvd's uiteraard.
|
Dvd's en als ze de film niet hebben op dvd, dan de video.
|
Dvd's en video's. Ik kan namelijk alleen dvd's kijken bij mijn vader of achter de pc dus bij mijn moeder huur ik meestal video's ook omdat daar een ruimere keuze in is.
|
alles :cool:
|
tegenwoordig alleen nog maar dvd's, maar alleen omdat ik op mn slaapkamer een dvd ding heb en in bed kijken fijner is dan op de bank beneden.
|
Dvd's. Vroeger altijd video's.
|
Dvd's. En heel af en toe een video, omdat ze van sommige oudere films geen dvd's hebben.
|
Dvd's
|
Citaat:
|
Meestal dvd's, en soms video's omdat ik films meeneem naar iemand die geen dvdspeler heeft, of omdat de dvd er niet is, of... nja, er zullen al wel genoeg redenen zijn genoemd :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52. |