![]() |
Achmea Nederpoort
Iemand is het vast wel opgevallen, die reclame's van achmea op de tv. Maar waar slaat het nou eigenlijk op. Of wat willen ze duidelijk maken of wat dan ook, met dat dorp enzo :confused:
|
Weet ik niet, maar ik vind et wel een geinige reclame. :o
|
Citaat:
van microsoft |
lol
|
Citaat:
|
Als ik nog een keer die reclame zie word ik gillend gek. :|
|
Ik vind het dom. Vooral die trut die het 'presenteert'.
|
Die reclame is bagger.:)
|
Citaat:
|
Gaan ze echt zo;n dorp bouwen?
|
Citaat:
Ik denk ook dat als zoiets gedaan zou worden er niemand aan mee zou doen... |
Dat dorpje moet dus de bevolking van nederland voor stellen, precies zoveel procent rookt, zoveel procent heeft dat, zoveel dit... waarom... geen idee
|
Citaat:
Ik denk dat zoiets de boodschap is. |
ja maar ze gaan toch zeker niet echt dat achterlijke dorp bouwen :eek:
|
turlijk gaan ze het niet echt doen
jullie horen bij die 18% blond of niet? :p het is onmogelijk zoiets te bouwen :) |
|
Citaat:
'goed, wie snapt dit niet? *vinger omhoog* goedzo, we hebben nog een zittenblijver nodig' :D |
Ja, hij is echt supervaag!!
Die van Hertog ijs vind ik wel goed... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar die nieuwe van Hertog ijs met de nieuwe stagiaire is wel vet(Y) |
mooi ik zoek 1 persoon die blijft zitten en 5 die overgaan.
18% is blond :D |
Ik vind die reclames wel leuk :o
|
Ik vind die reclame ook niet leuk. En hij duurt ook zo lang..
Die van Hertog vind ik ook leuk, net als die vorige daarvan :D |
Achja, gezien deze topic; heeft men wel een goede reclame op de markt gezet. :p
|
En die ene kerel speelt mee met de clip van Marco Borsato "Dromer"
|
Citaat:
|
Ik vind dit echt wel een leuke reclame, zal ook wel wat gekost hebben omdat ie zo lang is.
|
Citaat:
|
Ik vind die ene reclame waar die vent in stukken gezaagd wordt door een kettingzaag best wel leuk.
De rest van de reclames vind ik zo slap. |
Met de reclame trekken ze aandacht voor dat krantje, zodat mensen nieuwsgierig worden en het krantje lezen. In het krantje staat overal reclame voor achmea verstopt.
|
Ik dacht dat dat krantje ook niet bestond :o
|
dat krantje krijgt iedereen volgende week in de bus
|
We wachten dus met spanning af. :confused:
|
Belachelijk lange reclame. :s
|
Welkom in Nederpoort
Nederpoort is een gemeenschap op schaal. Om precies te zijn: ónze gemeenschap op schaal. In het pas opgerichte polderdorp hebben 100 mensen hun intrek genomen. Zij vertegenwoordigen u, uw buren, die mensen van verderop, kortom alle 16 miljoen Nederlanders. In Nederpoort vindt u precies die groepen, eigenaardigheden, problemen en gewoonten die u in de rest van Nederland tegenkomt. Op de overzichtelijke schaal van 1 op 1: 1 procent van de Nederlandse bevolking is 1 Nederpoorter. Wanneer u leest dat 9 procent van de Nederlanders kettingroker is, zult u merken dat er onder de Nederpoorters 9 kettingrokers zijn. De klaverjasclub is nijver op zoek naar twee andere spelers, aangezien Nederland slechts 2 procent klaverjassers kent. 5 WAO-ers en 1 langdurig werkloze zitten overdag thuis. Er zijn 4 zuigelingen, 4 peuters. 14 Bejaarden. En er is 1 bejaardenverzorger. U ziet het al: in Nederpoort wordt de situatie in Nederland, inclusief problemen als vergrijzing en arbeidsongeschiktheid een stuk eenvoudiger te begrijpen. Wat heeft u daaraan? Achmea ontzorgt. Ontzorgen is vandaag de dag een veelomvattende taak. De gezondheidszorg, maar ook woningnood en criminaliteit zien wij niet als een taak van de overheid alleen. Daarom denken wij graag samen met u hardop na over oplossingen voor Nederlandse problemen van nu en binnenkort. Zodat we ons kunnen verzekeren van genoeg bejaardenzorg, minder criminaliteit en woonruimte voor ons allemaal. In de overzichtelijke gemeentegrenzen van het kersverse Nederpoort, en hopelijk ook in de rest van Nederland. |
Na het zien van deze recalame word ik klant van Achmea!
|
Een rare campagne, maar wel origineel en creatief. en zo te zien lijkt het zijn vruchten al af te werpen.
|
Ik vind het nogal onzin
|
Ik ken die reclame niet, hoewel ik nu iets te drinken ga pakken. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ken ik niet.
|
Ook turken?
|
Ik ga in Nederpport wonen. :cool: