![]() |
Eerste Digicam [FOTO] Jailbait
http://www.myimager.com/uploads/Jail...591.JPG?319690
Sorry voor de raffelrandjes, de foto moest verkleind worden. ;) uhm.. Tsja Opbouwende kritiek dan maar.. |
opbouwende kritiek? waarover? belichting, situatie, compositie? lijkt me moeilijk tis gewoon een foto met een konijn erop :s
genomen met een vrij goedkope cam aan de tralies te zien |
zo heb ik er ook 25..... Gemaakt toen ik m'n konijntje kreeg, ik was toen 8... Sorry niks bijzonders, hoewel konijnen de shit zijn
|
Citaat:
|
Lief konijntje, verder ga ik geen commentaar geven omdat ik er niet zoveel over kan zeggen.
|
Die gekartelde tralies geven het geheel in ieder geval nog iets authentieks, want verder is het gewoon weer zo'n huis-tuin-en-keukenkiekje.
|
goed foto voor een actie van de dierenbescherming (sorry, het hok zelf is vast heel groot). :p Ik stoor me wel erg aan dat witte draadje.
|
Ook bij het verkleinen van foto's kun je pixelige randjes voorkomen; schalen tot een 'rond' percentage van het origineel, bijv. 50%, 25%. 10% etc. De kartelrandjes komen alleen als je hem verkleint in programma's die dus tot bijv. 34,335465% verkleind worden (hoewel programma's als Photoshop alsnog wel een anti-alias eroverheen gooien).
Over de foto zelf: Citaat:
|
yup, gaan we weer. dit hoort op onzin of de kantine ofzo, dit is gewoon je nieuwe camera showen, geen fotografie. slotje.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |