Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   in love with another girl..... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=85626)

parapluutje 09-05-2002 18:00

in love with another girl.....

ooooooooooooowkkkkkkkkkeeeeeee

i'm gonna freak out

volgens mij ben ik lesbisch..... wat te doen??
ik wil helemaal nie op meisjes vallen

love is f*cked up..... :(

love is life 09-05-2002 18:14

ik vind da ge zijt zoals ge zijt ge moet da gewoon aannemen er zijn nu al genoeg mensen da zo zijn ale ik val ni op meisjes maar zou ik zo een vriendin hebben zou ik dat gewoon aannemen
succes ermee!

lady_x 09-05-2002 18:16

Je wil helemaal niet op meisjes vallen? Is het dan niet meer een sympathie voor een meisje of is het werkelijk verliefdheid? Dat is op zich toch niet zo erg lijkt me? Het zijn je innerlijke gevoelens, daar kan je eenmaal niet veel aan veranderen.

Guineverea_witch 31-05-2002 11:05

DOE WAT GOED VOELT!!
dus als je een meisje leuk vindt,ga ervoor!

In Your Room 31-05-2002 12:08

Citaat:

parapluutje schreef:

i'm gonna freak out

je meent het :( :(

MissKiss1985 31-05-2002 12:09

Citaat:

Guineverea_witch schreef:
DOE WAT GOED VOELT!!
dus als je een meisje leuk vindt,ga ervoor!

martijn1985 31-05-2002 12:27

Volgens mij heb je niet veel te willen. Als jij op meisjes valt, dan val je op meisjes. Veel keus heb je niet. Ik begrijp natuurlijk dat dat best moeilijk voor je is, maar je kunt niet veel anders doen dan het te accepteren.

MissBi@tch 31-05-2002 12:31

kan gebeure he hek ook weleens gehad ben je niet meteen lesbi hooor...kben dr alwer over heen na 1 zoen

M@TRIX 31-05-2002 13:08

Citaat:

MissBi@tch schreef:
kan gebeure he hek ook weleens gehad ben je niet meteen lesbi hooor...kben dr alwer over heen na 1 zoen
jammer;)
neej hor moet er nie aan denke da je er tussenuit naait met een ander meisje:(

MissBi@tch 31-05-2002 13:15

probeer t gewoon uit als je er benieuwd naar bent ik was dr meteen van genezen ja ok ik kijk nog wel naar mooie meiden mar k hoef dr niet mee te zoene

als het ware salsa 31-05-2002 14:43

for real je moet toch gelukkig zijn als je op meisjes valt wordt je daar gelukkig van daar is niks mis mee

JoB 04-06-2002 21:02

Ik heb hetzelfde.......... ik ben bi, ben ik ook een tijdje geleden (k werd verliefd op een vriendin) achter gekomen, t kan me eigenlijk niet zoveel schelen, er is nix mis mee toch??!! ;)

Alex 04-06-2002 22:04

Citaat:

parapluutje schreef:

i'm gonna freak out

Ach dat is toch niet erg? Ik begrijp het wel hoor zelf val ik ook op meisjes ;) als ik jou was zou ik me er niet druk over maken.... misschien is het een soort van bevlieging en misschien ben je wel lesbisch? so what? misschien wat moeilijker om een partner te vinden (ten minste ligt aan je leeftijd, op de middelbare school durven veel mensen nog niet voor hun sexuele geaardheid uit te komen volgens mij)

Black Rainbow 04-06-2002 22:28

Niet te druk om maken, kan ook gewoon ff je hormonen enzo zijn, pubertijd kan je behoorlijk opfokken, gewoon doen wat je denkt dat het beste is, misschien bevalt het je wel ;) dan moet je er gewoon voor gaan, bevalt het je niet, dan zal het ook wel overgaan. :)

P!NkFlOwEr 04-06-2002 23:20

Hey Girl!
Weet precies hoe je je voelt.......je wilt het niet voelen en probeert er ook alles aan te doen om het niet te voelen maar het gaat niet weg. Onbeantwoorde liefde is moeilijk....zeker als je dr achter komt dat het voor een ander meisje is. Acceptatie komt wel, maak je niet druk. Ben gewoon wie je bent en have fun wat je ook voelt en wat je ook doet! Praat erover met een goeie vriendin, dat maakte mij een stuk opgeluchter! Veel geluk! xxx PinkFlower!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.