![]() |
Hoe blijf je een uitdaging voor je partner?
Hoe zorg je ervoor dat je partner niet op je raakt uitgekeken?
|
blijf onvoorspelbaar
|
Door een interessante persoonlijkheid te hebben :D?
Misschien door niet meteen alles van jezelf weg te geven. Door je te blijven ontwikkelen als persoon, door na te denken en meningen te vormen die je kunt onderbouwen in een discussie. Door op zoek te blijven naar nieuwe dingen en hem/haar af en toe te blijven verrassen met een glimpje van een nog onbekende kant van je persoonlijkheid. Door met elkaar in gesprek te blijven en te weten wat de ander bezig houdt. Door goede grappen te maken;). Door dus niet comfortabel achterover te zakken in je relatie en te stoppen met je eigen ontwikkeling, maar daar lekker mee door te gaan (y). |
Door interessant te zijn of door een partner te hebben die van saaie mensen houdt :)
|
Dingen doen die hij niet verwacht... :bloos:
|
Verras haar af en toe eens, een bos bloemen oid op zijn tijd doet wonderen. ;) (ik weet het, cliché)
|
Citaat:
|
Door onvoorspelbaar te zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hou ook echt niet van extreem spontaan dingen doen, ben ook een beetje saai. Mijn vriend noemt het rustig, en dat vindt hij heerlijk :) (Niet dat ik altijd maar suf op de bank zit hoor :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
Wees eens niet voorspelbaar. :D |
Ik denk dat sout! het uitstekend omschreven heeft. Jezelf blijven ontwikkelen, dan blijven er altijd weer nieuwe dingen te ontdekken aan elkaar en komt er ook minder snel een sleur in de relatie, denk ik zo.
|
Inderdaad de sleur voorkomen. Sleur hoeft namelijk niet in je relatie te komen. Het is gewoon een kwestie van altijd de tijd voor elkaar nemen, aan elkaar denken en elkaar blijven verrassen, en weten dat elk moment dat je samen doorbrengt speciaal is. En waarschijnlijk scheelt goede seks ook wel.
|
Citaat:
maar wel juist! Het zijn de kleine dingetjes die het doen. En die kleine dingetjes moet je dus op onverwachte momenten doen, dus niet elke vrijdagmiddag om half vijf :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:50. |