![]() |
Rijbewijs
17 juni examen!!!!!
ik wil het zoooooooo graag halen dan!mn instructeur zegt dat ik t zo haal, de examinator bij de TTT zei dat als ik zo bleef rijden ik t gewoon haal, allemaal supersuperpositief! en ik wil het eeeeecht graag halen, anders kan ik nl pas weer in september afrijden ivm wachttijden van het cbr! bij mn rijschool slagen 7 vd 10 mensen in 1 keer! hoe ging dat bij jullie? |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=822350
Verder ben ik de eerste keer geslaagd. Gaat jou vast ook lukken. (y) |
Ik ben de tiende keer pas geslaagd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat staat in 't topic dat Tandpasta noemt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
daar is echt al een topic over met 200 reply's kijk daar ns,vindt je vast leuk
|
Citaat:
ontopic; succes! :p Je slaagt wel (y) |
met de wijn - ik zag - ik overwon. Dat is een rare nickname. Ik raad je af om dat op je examen ook zo te proberen, kun je beter nuchter blijven.
Maar ehm, ik ga pas over twee jaar met rijles beginnen, denk ik:) |
Sla van te voren even een flesje tequila achterover. dat helpt te ontspannen (Y)
|
Citaat:
maar vini-vidi-vici ik zou gaan voor: veni-vidi-vici. helaas dat de nickchange pas over half jaar kan. verder begin ik ook pas over 2 jaar met rijden |
Ik had mijn rijbewijs ook in een keer maar ik heb wel veel lessen nodig gehad (42)
|
Citaat:
|
Theorie en praktijk beide in 1 keer gehaald.
|
2e keer gehaald :)
|
Ik moet nog beginnen met lessen.
|
Ik heb in totaal 65 lessen gehad.
2 keer theorie en 4 keer afgereden. De 2 keer theorie was ongelukkig geplant want op die dag was ook examen en het kwam er op neer dat als ik niet slaagde voor praktijk moest ik de theorie opnieuw doen. :( Het koste erg veel geld want ik moest er zelf voor betalen. :s Maar zo waardeer je je rijbewijs wel (y) Citaat:
|
Citaat:
|
Verder mn rijbewijs in 2x gehaald..theorie in 1x met 0 fout :cool:
|
Citaat:
weet ook niet zeker, ik doe aan grieks |
shit, is die wachttijd voor praktijk zo lang? Ik moet t cbr nog bellen en hoopte mn theorie +praktijk eigenlijk nog voor de zomer nog te kunnen doen.:p (theorie is maand wachttijd, weet ik toevallig)
|
Citaat:
|
Citaat:
een maand wachttijd, en jij denkt dat je het nog wel even voor de zomer kan halen? :confused: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:59. |