![]() |
Waarom?
Waarom gaat nu net de bus van The Lostprophets nu stuk in Zweden... nu konden ze dus niet optreden.. Bleh... 1 van de acts waar ik naar voorruit keek... Nouja, Muse is er nog als afsluiter :D en dat wordt knallen! w00t! nouja, volgend jaar wel naar Pinkpop....
|
haha
pinkpop haha :cool: |
hehe :D
|
Dat bandje dat in plaats van Lost Prophets speelde was echt slecht zeg, Wealthy Beggar ofzo geloof ik.
Ik heb gisteren ff After Forever gekeken, die speelden wel duchtig (y) |
hmm ik zag net de Audio Bullys op de teevee, wel vet hoor :cool:
Als ze op maandag stonden was ik wel gegaan, maar helaas :( Ze staan verder ook niet op werchter ofzo, vreemd :confused: |
Ik kan hier tot in mijn kamer die kutmuziek van pinkpop horen
Zit je op zaterdagavond even relaxed in de tuin, gaat him erdoorheen jengelen :s |
Citaat:
|
muse komt niet op tv
|
Citaat:
|
Haha
het regent |
Citaat:
|
Citaat:
Less Than Jake alleen niet..:( |
Citaat:
|
Neep, helaas.
Muse en pixies mogen niet uitgezonden worden. Muse stelt Pinkpop teleur Jammer voor de fans van Muse dat zij deze band niet op tv kunnen bewonderen vanavond. Juist deze muzikanten zijn beruchte podiumbeesten en hadden dus een waardige afsluiter van het festival kunnen zijn. Wat er wél op tv te zien is vandaag: |
:O
In de Vara-gids staat dat ze wel aan bod komen. Ok, dat betekend niet meteen dat ze uitgezonden worden, maar dat lijkt me wel vanzelfsprekend. Maar dat is wel battie dan..:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die gast op TV zei net dat ze wel kwamen.
Maar boeie, tis toch kutmuziek. |
Citaat:
|
En bedankt he? :mad:
mmm, lijkt erop dat ze wel op TV komen BTW.... |
ik haat dit soort kut topic's met vage titels (n)
|
Citaat:
|
omdat ik eerst moet kijken wat erin staat voordat ik kan zien dat het een kutonderwerp is debiel
|
ik heb ze toch al gezien :rolleyes:
|
ik ook, ik was er niet echt kapot van
Maar als afsluiter zullen ze waarschijnlijk meer indruk maken ofzo |
Citaat:
|
godverdomme...
Stel jankers. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
is lenny kravitz al op tv geweest?
|
Citaat:
Toch moet ze gewoon zien, de tent ging helemaal uit zijn plaat toen ze we dont care inzetten :cool: |
Citaat:
|
nou er is vast een pinkpop topic op nenf, dus dit kan ook daarin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:18. |