![]() |
Hoelaat wordt je gebeld over uitslag 17 juni??
ik vroeg me dus af hoelaat er gebeld wordt of je gezakt of geslaagd bent...
|
Elke school is anders..
bij ons komen ze tussen 4 en 6 langs de deur... (als je gezakt bent, of een her-examen hebt) |
tussen 4 en 6.. pff das laat.. :s
|
vanaf 4 uur :s de hele dag dus wachten....
|
tussen 4 en 5 hopen dat je niet gebelt wordt :D
Ik vind het echt een hele irritante tijd, waarom doen ze het niet wat vroeger zoals de meeste jaren |
Citaat:
|
op mijn school bellen ze voor 12 uur. maar die paar die gezakt zijn, bellen ze altijd rond half 10, dus als je om 11 uur niet gebeld bent, kan je er bij mijn schoiol al een beetje vanuit gaan dat je wel geslaagd bent.
beetje raar trouwens dat ze tussen 4 en 6 ggaan bij sommigen. zit je de godganse dag in spanning:s |
Citaat:
ik heb het liever ook vroeger.. of dan anders op 18 juni 's ochtends:S |
bij ons 18 juni en dan voor 12 uur
|
17 juni vanaf 16.30 dacht ik
|
bij ons komen ze met de auto langs op 18 juni van 15.00 tot 17.30
echt té erg..die tijd :mad: (n) |
Tussen 4 en 5 word ik opgebeld :s
|
Tussen 16:30u en 18:00u :s
|
Ik weetniet hoelaat t dit jaar bij ons is.. Vorig jaar was t tot 12uur.. als je dan niet gebeld was was je geslaagd.. Hoop niet dat t net zoals bij meer hier ook zo laat op de middag is dit jaar :S
|
ze geven gewoon geen tijd aan dit jaar (n) Zit je de hele dag in spanning, want ze kunnen ook best pas om 6 uur s'avonds bellen ofzo
|
bij ons tussen 10 en 11 sochtends:(
|
Als je mentor belt, ben je gezakt maar kun je nog een herkansing doen. als je coordinator belt ben je zeker gezakt :|
Als ik meneer Pierik maar niet aan de telefoon krijg! :) |
IjSbLoKiE, weet jij 't hoelaat ze 't dit jaar bij ons doen?:)
Ik geloof tussen 13:30 en 16:00 of tussen 14:00 en 16:30... Njah, ik merk 't vanzelf wel ;) |
Maar mijn zus heeft nu ook VWO examens, en zij krijgt ook tussen 10 en 11 te horen of zij is geslaagd :o echt irritant. Als iemand belt wee t je niet voor wie :| :eek:
|
wij worden 18 juni gebeld.. tussen 09.00 en 11.00.
tenminste, als je gezakt bent! |
wij worden tussen 16/17u gebeld
als iemand het dan in zijn hoofd haalt voor de gein te bellen maak ik af ;) *wordt zenuwachtig* |
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |