![]() |
veel afscheiding..
ik heb altijd veel afscheiding gehad, en heb dr niet veel andacht aan besteed, maar de laatste tijd is het veel erger geworden, en net toen ik naar de wc ging, was het echt een hele kloder, echt heel vies, (een soort snot achtig spul alleen wit)
ik ben wel de afgelopen dagen begonnen met een ongesteldheids uitstelpil (primolut) kan het daaraan liggen het kan geen soa ofzo zijn!! help, |
zoiets hebben erg veel meisjes. ik heb het ook, maar ik trek me er weinig van aan, maar ik erger me er wel aan.
ik heb geen flauw idee wat voor een substantie het precies is, en van alles, maar ergerlijk is het zeker (y) |
Citaat:
|
maar ik heb het altijd, alleen nu iets erger denk ik,
ik kan geen soa hebben, maar ik vind het wel irri, als ik met mn vriend wil vrijen, |
Citaat:
|
jah ik stop ook zo snel mogenlijk (na de exames) met primolut, want van die puistjes was me ook al opgevallen,
|
mjah, als het 'klodders' bevat komt dat meestal door een bepaalde hoeveelheid hormonen in je lichaam, en een pil om je menstruatie uit te stellen bevat natuurlijk hormonen :)
|
t kan ook door het weer komen. serieus. ik weet er het fijne ook niet van, maar dat kan er ook mee te maken hebben. en hormonen, ed ook idd.
|
Ik ken ook veel mensen met klodders afscheiding en die zijn er nu niet meer :nono:
Dus snel naar de dokter jij :nono: |
Citaat:
Dat heb ik ook altijd. Mja, verder is het niet erg ofzo, sommige meisjes hebben het altijd zo erg. Het kan idd door die pil komen, ook anticonceptie pil kan je afscheiding veranderen. Vervelend, viezig.. maar ja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het ook weleens! Volgens mij is het nix ergs hoor! gewoon een inlegkruisje gebruiken. :rolleyes: En ik slik geen pillen :p
|
Ik zou, als ik jou was, gewoon voor de zekerheid even naar de dokter stappen. Het kan namelijk inderdaad een SOA zijn (ik denk aan candida). Als je er op tijd bij bent zijn daar zat medicijntjes voor. Ik weet hoe vies het voelt maar er zijn heel veel meisjes/vrouwen die hier last van hebben. In ieder geval veel sterkte!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb van mezelf ook wel behoorlijk wat last van afscheiding,
heb geen tips voor je kan alleen maar medeleven tonen :p Ik denk dattet vanzelf wel minder wordt als je weer stopt met die pil en tsjah, niks aan te doen verder? |
Citaat:
|
T kan ook een infectie zijn die veel vrouwen hebben. De een heeft er alleen geen last van en de ander wel. Je kan deze infectie o.a. krijgen door t dragen van strak en syntetisch ondergoed. Ik zou gewoon ff naar de dokter gaan als ik jou was.
|
Citaat:
Iedereen draagt namelijk het canidia virus bij zich alleen uit het zich niet altijd (dit hoeft ook niet door seksueel contact te komen). Dus als je er mee zit: gewoon ff naar de dok of probeer een keer een vaginale douche, die kun je gewoon bij de drogist halen en het geeft je iigv een fris gevoel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |