![]() |
vertel hier je recentste miskoop
nou vertel!
mijn recentste miskoop is een leuke (n) witte trui met v-hals die ik met mijn m0eder heb gekocht. als ik met mn ma ga kopen heb ik wel meer miskopen :( |
Een spijkerbroek van 200 euro met een gat erin. :mad:
Nu moet ik een week wachten op mijn bestelling, fuckers! |
Een dvd. "Return of the killer tomatoes".
Om die flauwe humor te kunnen waarderen moet je toch echt wel kankerrstoned zijn. :| |
Citaat:
|
een zwart mouwloos shirt.
meer voor jongens met brede gespierde armen :/ maar een schaar kan wonderen doen :p |
Hehe, ik wist dat die opmerking ging komen :D
edit: die over de broek dus :o |
Mijn recentste miskoop: een longsleeve van de H&M.
Ik dacht dat ik die altijd in S kocht en had m dus niet gepast. Blijkbaar ben ik toch een M type :| |
Citaat:
|
ik heb geen geld voor miskopen (y)
|
Citaat:
En AmnesJan ik weet dat het veel is, maar ieder zijn prioriteiten. Ik vind het weer belachelijk als iemand veel geld uit zou geven aan een Iron Maiden tattoo. Ook al kreeg je geld toe. :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed qua kleding geef ik inderdaad niet zo heel veel uit, het meeste wat ik zal hebbben uitgegeven zal 250 euro voor mijn leren mantel geweest zijn |
Altijd dezelfde mensen die over zulke dingen zeiken.
Als ik er het geld voor (over) heb, en ik vind het een mooie broek, waarom zou het dan in godsnaam triest zijn. Ga je eerder druk maken om je eigen geldzaken. |
Citaat:
|
Ik heb niet zoveel miskopen... maar toch... umh... m'n lichtgroene trui. :| Hij kriebelt verschrikkelijk. :(
|
Een spijkerrok van de H&M die veels te lang bleek te zijn en waardoor ik er uitzag als een geit...Maar gelukkig vond me moeder 'm leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ben je gewoon achterlijk. |
Citaat:
|
Een broek van 200 euro... daarvan eet een dorpje in Afrika een maand lang.
Ik vind het triest als je zoveel over hebt voor een broek.. maarja, ik ben dan ook een fashion-nono. Waar natuurlijk niks mis mee is:cool: |
Ohhh miskoop :bloos: :bloos:
Noé is dat de Seven van het Amerikaanse merk Seven? Daarbij vind ik het het eeuwige gezeik over geld pas triest. - Mijn paul frank shirtje dat gekrompen - Geel maffia tshirt, veels te groot - Bij nader inzien veel te neon groen RL polo kan nog wel even doorgaan :( |
OMFG wat een gezeik, gaan jullie maar allemaal geld storten naar afrikaanse dorpjes dan (y)
nee? dat dan weer niet eh? :rolleyes: eh ontopic; 160 euro voor schoenen die ik nooit heb gedragen |
Citaat:
|
Mogen kleine miskopen ook
Nagellak remover pads van de Etos. Het stinkt naar muggenspray en is vettig spul en je lak gaat er niet mee weg. Ik neem voortaan maar weer gewoon een watje met remover. |
ik doe nooit zo vaak miskopen. mijn laatste echt miskoop is denk ik wel van een jaar terug ofzow. een turqouise ding met lage v-hals. van de sting :eek: :D waar dacht ik echt aan op dat moment
|
alle gekleurde truitjes die ik in mn leven heb gekocht,
ik moet elke dag minstens een uur fietsen en ik zweet veel, dus ik kan alleen maar zwart en wit aan.. :( |
t-shirtje van de H&M, toch net wat te klein maar was maar €8.
|
mijn laatste miskoop is ongeveer een half jaar geleden:
een legergroen vest van G-sus,het vest zit niet fijn en de rits is scheef geworden :| |
Citaat:
Mijne: een geel shirt met daarop het silhouet van een band + Detroit: home of soul, funk & punt. Gaaf shirt, maar staat me toch niet. En was nog 30 of 40 euro.. |
een ding wat tussen een longsleeve en t-shirt zit (te klein)
|
-een nieuw stemapparaat om de bas mee te stemmen, en er later achterkomen dat ie het toch nog wel deed.
-een paar platen die tegenvielen, maar dat is het risico er toch altijd bij, dus eigenlijk is dat niet eens zo heel erg.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een t-shirt van de h&m, heb m'n huisgenoot er een plezier mee gedaan. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
sure :D |
een lelijke te strakke spijkerbroek
een zwart shirtje met een bloem erop (weggegeven aan iemand :)) |
witte f*king puntschoenen .. waarschijnlijk was ik gewoon ziek, heb ze 1 x aan gehad... :s :nono: nooit meer! Doe mij maar relaxedzittende gympen ofzo :p :)
|
Citaat:
Zolang jij niet al je geld wat je niet nodig hebt voor je eerste levensbehoeften aan Afrikaanse dorpjes geeft zeur je maar tegen je moeder. |
Een rood vest van de hennes wat ik nooit heb gedragen. was veel te groot en stond daarom niet.
|
Een vreemd indiaas uitziend truitje die achteraf helemaal nergens bij past en eigenlijk helemaal niet zo leuk is... Kvraag me af waarom ik um gekocht heb :s
|
labello gold en shine
nou mijn god ik zie er dan echt uit als de eerste de beste kamper lang leve de andere labello's in t buitneland |
heel veel kleren die mij in 5 maanden te klein zijn geworden omdat ik 7 kilo was aangekomen :o beetje stress :) Maar gelukkig kan ik ze binnekort wel weer aan (y)
|
Dingen waarvan ik het niet meer weet en eigenlijk ook zo wil houden. :bloos:
|
een strapless truitje wat te groot blijkt en dus afzakt telkens.
|
Hmm,... nou een mooi zero shirt waar een klein gaatje op de naad zit in mijn nek.
Maar ach... BOEIEND |
Mijn spijkerbroek van 280 euro.
Nee, ik heb geen miskopen. Ik wil alleen even kijken hoeveel mensen gaan zeiken over de prijs. |
Citaat:
|
Een zwarte broek waar eigenlijk helemaal niets aan is, terwijl ik nu een o-zo-geweldige grijze broek had kunnen hebben :(. Maarja... die grijze broek hebben ze nu misschien ook nog wel (naïviteit ;)).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |