![]() |
wat is jullie al time favo muziek nummer ???
de mijne zijn fly me to the moon van frank sinatra
isnt she lovely van stevie wonder en stacy´s mom van fountains of wayne. :evil: :evil: :evil: |
Frank sinatra is zeker goed, fantastische zanger
Stevie wonder is zeker ook erg goed, maar die nummers die jij opnoemt zijn niet mijn favoriete nummers Oja dit topic is trouwens al zo vaak geweest |
ja dat zou wel kunnen maar ben hier nog niet zo heel lang vandaar :p :p :p
|
Kijk, een vrouw van 16 die van Sinatra en Stevie Wonder houdt en als nick "oranjeboven" heeft, heeft al meteen mijn eeuwigdurend respect. :D
Mijn all-time favorite muziek nummer wil nog wel eens veranderen. Het ligt er ook maar aan welke nieuwe muziek ik leer kennen. Op dit moment is het toch wel "Hurricane" van Bob Dylan, maar eigenlijk hoort "With a little help from my friends" van Joe Cocker daar ook bij. Net als "Horse with no name" van America, "Stairway to Heaven" van Led Zeppelin en "Piano man" van Billy Joel. Ook (bijna) alles van Frank 'The Voice' Sinatra vind ik geweldig. Kortom: ik kan me niet echt tot één nummer beperken. |
johnny cash - train of love
|
Kelis - Get Along With You.
of Beach Boys - California Girls. |
Metallica - One
|
De live versie van 'Brothers In Arms' zoals-ie op de cd 'On The Night' stond.
|
Katrina and the Waves - Love Shine A Light
Echt zo'n tipische feelgood-song! Ge-wel-dig! :D |
ZaZa One - Dop
|
mm, ik weet zeker dat het een nummer van Muse zal zijn... maar welke..
Als Feel good nummer: Feeling good (verrasing) Als pissed of nummer: Mirco Cuts Als droom nr: Citizen Ereased Als all-time favorite: Bliss... Maar er zijn genoeg andere songs van andere bands waar ik geen genoeg van kan krijgen. Guns N Roses: Take me down to paradise city Red Hot Chillie peppers: Otherside, Californication, Can't stop Etc etc |
Citaat:
|
Nirvana - Where did you sleep last night, de manier waarop hij het zingt.
Radiohead - Fake Plastic Trees, dit nummer is gewoon perfect: zang, tekst, melodie, afwisseling hard/rustig Queen - Bohemian Rhapsody, dit is wel erg fout maar ik vind het een mooi lied. |
crowded house ~ fall at your feet
DoeMaar ~ wat ze doet Sinead o' connor ~ rebel song |
Stranglers - golden brown
|
Ligt er een beetje aan...
Episch: Symphony X - The Odyssey, Moonsorrow - Rauniolla, Symphony X - Fallen Agressief: Opeth - Black Rose Immortal, Opeth - Demon of the Fall, Emperor - The Tounge of Fire Melancholisch: Opeth - To Bid You Farewell, Sonata Arctica - The End of this Chapter |
Ik snap nooit zo goed hoe mensen een eeuwig favoriet nummer hebben...:P Ik zou nog geeneens een top tien kunnen geven..
|
Radiohead - Street Spirit,
Nine Inch Nails - Hurt en Pearl Jam - Jeremy staan iig erg hoog. Om 1 nummer te kiezen gaat me zo 123 niet lukken. Zijn veel teveel mooie nummeers... |
People Like Us + Kenny G - Give Up It's Mine
|
Citaat:
elke keer als ik dat nr op de radio hoorde wilde ik weten van wie het was. |
The Cancer Conspiracy - The Audio Medium (bestaande uit verschillende onderdelen, maar het is een nummer)
|
Citaat:
|
moeilijk
The Smiths - How Soon is Now Manic Street Preachers - A Design For Life Morrissey - Irish Blood, English Heart The Doors - Riders on the Storm Eric Clapton - Layla (unplugged) |
Metallica - Master of Puppets
en Emperor - Into the Infinity of Thoughts |
Citaat:
En orangeboven :D de vrouwelijke incarnatie van Mark B :cool: |
Ik vind de nickname oranjeboven nog fouter dan MarkB eigenlijk :|
Ik doe niet aan favorieten. Die zijn voor mietjes. |
Citaat:
dan moet je ook niet op zo´n topic reageren |
Goldie - Innercity Life
|
deftones - my own summer
slayer - angel of death opeth - serenity painted death strapping young lad - detox fear factory - new bios dominator (?) / edgecrusher machine head - message in a bottle/ davidian metallica - whiplash / jump in the fire/ trapped under ice en nog fucking veel en veel meer |
Vast iets van Pearl Jam.
ofzo |
uhm op dit momen: drink away the pain (situations) van mobb deep
maar is morge vast weer anders |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hollies - he's my brother
|
the cure - from the edge of the deep green sea
the cure - three imaginary boys the cure - charlotte sometimes radiohead - paranoid android radiohead - pyramid song radiohead - talk show host the doors - the end rem - loosing my religion the cranberries - daffodil lament u2 - sunday bloody sunday the verve - bittersweet symphony ofzo. |
best bier,
|
Aerosmith - Dream On
De vocals uit het nummer 'Sing for the moment' van Eminem komen uit dit nummer. Ik ben verre van een fan van deze rapper, maar zijn keuze voor deze vocals kan ik wel begrijpen. Ik kende het nummer al een aantal jaren en vond het dan ook wel leuk om het terug te horen in het nummer van Eminem. |
ik denk ook niet dat er een all-time favoriet nummer kan zijn?
als je muziekliefhebber bent, kan je niet genoeg favoriete muziek horen. En door die liefhebberij, ga je steeds op zoek naar geniale muziek, en als je dat vind, heeft elke band zo zijn geniale nummers. nu kun je dat gewoon niet met elkaar vergelijken. Dat is als konijnene met wegwerpaanstekers vergelijken. in bepaalde genres kan je wel favoriete nummers hebben. ik heb dan wel een lijst; een selectie: Glassjaw - Siberian Kiss Deftones - Be quiet and drive far away Dredg - nr.1 van leitmotif Tori Amos- Caught a little sneeze Requiem for a dream theme song Stef Bos - Later Far - Mother Mary Chain of Strength - Impact Tool - (ja wat niet) bla die bla en nog 200 nummers. |
Citaat:
|
Jump, Little Children - Close Your Eyes
|
Sonata Arctica - The Misery
Diva Desruction - The Broken Ones VNV Nation - Beloved Guns 'n' Roses - November Rain Metallica - Until it Sleeps Nirvana - In The Pines [live] zoiets.. |
sum 41 - fat lip
|
sonic youth - 100 %
smashing pumpkins - disarm en bullet with butterfly wings |
Three degrees - when will I see you again
Astrud Gilberti - Girl from Ipanema Ellla Fitzgerald - Misty Sergio Mendez - Mas que nada Frank Cunimondo Trio - Feelin Good Faith No More - True Joyce Simms - Come into my life Deee Light - Groove is in the heart David Sylvian - Forbidden Colours The Cure - A Forrest The Smiths - Heaven knows I'm miserable now Joy Division - Love will tear us apart etc etc etc Ik kan echt geen keuze maken, maar volgens mij heb ik dat al vaker gezegd. |
Tja,
Metallica - One Silverchair - Emotion Sickness Muse - Showbiz, Citizen Erased Radiohead - Paranoid Android Anathema - Judgement Dan maar een of twee gekozen per band |
Citaat:
|
Destroyer 666 - I am the wargod
is iig een van mijn favo's :) |
Citaat:
|
metallica - one
guns and roses - november rain system of a down - innervision disturbed - rise |
slayer - angel of death
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |