![]() |
al een idee? Geslaagd/Gezakt?
morgen heb ik men laatste examen eng en dan zit het er op gelukkig, ik denk dat ik wel geslaagd ben, alleen gs was zo moeilijk na te kijken dus dat wordt beetje afw88..
Hebben jullie al een idee van of jullie geslaagd zijn of niet??? nog succes verder!! (y) |
ik ben geloof ik al geslaagd.. maar daardoor ga ik er veel te makkelijk over denken, dus heb ik helemaal geen motivatie meer om te gaan leren :nono: echt goed fout, want als de norm erg streng wordt is het kantje boord, wel zakken of niet... maar als het goed is ga ik gewoon slagen, met de norm van 0,5 ben ik als het goed is geslaagd... En dan kan ik bio en engels onvoldoende halen.. Maar voor engels ga ik iig voor de 6!!
|
Ik heb morgen ook mn laatste examen engels!
Ik heb alles beetje nagekeken en als het goed is heb ik alleen geschiedenis niet gehaald, daar sta ik dan een 5 voor. Voor engels komt het er dan op neer dat ik een 1 mag halen en dan sta ik een 4. Dus ik denk wel dat ik geslaagd ben..Als ik alles goed uitgerekent heb dan!! |
Citaat:
|
als wiskunde donderdag goed gaat ben ik wel geslaagd
|
waarschijnlijk ook wel geslaagd :D of de normering moet heel streng zijn en das nie te hopen!!!!!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |