![]() |
Stress voor hem...
Ik verkeer binnenkort een maand met een jongen waar ik heel veel van hou maar ik weet niet meer of het wederzijds is.Ik zie hem amper en als ik hem zie dan is dat maar eventjes.Ik heb hem vanmiddag een paar keren gebeld maar hij pakte niet op.Nu panikeer ik en weet ik niet wat doen.Ik wil hem echt niet kwijt.Maar ik snap niet waarom hem zo doet hij zegt wel tegenvrienden dat hij van mij houdt maar ik panikeer.Als ik met hem ben dan is hij lief enzo maar ik weet het echt niet meer...
wat zouden jullie doen in zo een situatie? antwoord aub |
Ik had zelf ook een vriendin en ik deed precies hetzelfde. Ik weet het ik was een lul. :( Maar voor meiden is het heel belangrijk dat je elkaar vaak ziet. (als het fff kan, elke dag). Nou ik zag mijn vriendin eigenlijk maar 2 keer in de week. Soms maar 1 keer. Zij vond dat best wel erg en we zijn er ook mee gestopt omdat ik andere dingen, sporten, vrienden (we hadden geen gezamelijke vriendenkring) ook belangrijk vond. Ik kwam er achter dat ik helemaal niet zo gek meer op haar was toen ik met de familie een week op vakantie was. Ik vermaakte me zo goed en ik miste haar helemaal niet enzo. Het heeft een half jaar aangesudderd, maar na die vakantie was het uit. Niet omdat ik haar niet leuk meer vond, maar ik miste haar niet als ik niet bij haar was.
Vraag het hem eens, praat erover! Vooral niet bang zijn dat je hem verliest als je erover praat. Je moet juist met elkaar over dat soort dingen praten. Ik spreek uit ervaring, wij hadden het er nooit over (mijn vriendin was bang me te verliezen en ze is wat verlegen), dus praat er alsjeblieft over! Snow :cool: |
En weetje, wordt maar eens boos op hem en zeg hem maar eens dat je hem veel te weinig ziet. Dan pas weet je of hij gaat veranderen voor jou, of dat het gewoon niets wordt tussen jullie....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |