![]() |
[tekening]
voor het eerst in m'n leven maar eens een schetsboek gekocht. de kanten van m'n schrift raken gauw vol. ik heb even snel een fotootje gemaakt (slechte kwaliteit btw) van het eerste resultaat:
klik hier |
Lol, ik vind em wel kewl!
Is ie gebaseerd op iemand die je kent? :D |
Leuk. Klein puntje; duim van z'n linkerhand.
|
Je mag wel wat werken aan je anatomie :nono:
|
:cool:
|
Ik vind de stijl van het hoofd niet echt bij de stijl van het lichaam passen, het hoofd is iets realistisch, het lichaam met van die typische ronde-cartoon vormen.
|
Citaat:
|
1. het had zo een karikatuur kunnen zijn... maar aangezien ik niemand ken die zulke gelaatstrekken heeft is het dat niet :D
2. dat duimpje is wel een beetje afgeraffeld ja.. mijn excuses. 3. anatomie? ik doe C&M, daar doe ik niet aan. |
4. elven met Grote neuzen bestaan echt hoor, Briseïs. echt waar!
|
|
Oh god, mijn gebruik van de :cool: wordt nu wel heel irritant.
|
|
Citaat:
Ik vind de tekening heel gaaf, maar zou de trui nog iets meer laten 'blousen'/ de contourlijnen vd trui & broek wat laten verschillen. Anders komtie zo 'uit één stuk over'. & elven met grote neuzen bestaan vast wel ja :cool: (ik doe gewoon gezellig mee ;)). |
C&M: Cultuur en Maatschappij. Ik vind het geen biologie in mijn pakket hebben een goede reden voor het ontbreken van mijn anatomische kennis! :rolleyes: |
pffttt... je hebt tog wel beetje bio gehad... zelfs ik weet wat anatomie is :nono:
anatomie is namelijk uuuhh tjah... uuhh.. :bloos: kweet ut zelf ook nie, najah in ieder geval strak karikatuurtje :D |
Citaat:
|
Duh.
Waarom nemen mensen altijd alles zo serieus? |
Citaat:
:p |
ja niet met moeilijke woorden gaan gooien he. zeg dan gewoon kennis van het menselijk lichaam ofzo :rolleyes:
|
Citaat:
Laat maar ;). |
:)
|
volgens mij is zo'n neus niet eens anatomisch mogelijk! :D
|
|
Hallooooooooooow die voeten! Daar kun je toch niet op lopen!!!!!!!!!!!
|
ik vind t leuk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik op dit moment heel comfortabele en beloopbare dr. martens aan heb. Dus. |
Citaat:
|
ik zat maar een beetje te dollen.. anatomische kennis is zeker nodig. voor m'n 'normale' tekeningen (zie hier) roep ik weleens iemand erbij om te zien hoe een neus er ook alweer uit ziet :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |