![]() |
[CPU] Is hij nou 1,79 of 2,4 ghz?
Zie de screenshot:
http://opendir.dynamicdreams.nl/scre...confscherm.png Hoe kan het dat er bij kloksnelheid iets anders staat dan bij de processoromschrijving? |
ja processor is een pentium 4 2.40 GHz, maar hij draait op 1.79GHz. Dit komt waarschijnlijk door een instelling in je BIOS.
|
Citaat:
|
Citaat:
(100x18 = 1800mhz, dus dat is ongeveer die 1.79ghz) (133x18 = 2400mhz, dus dat is 2,4ghz) |
Citaat:
Ik merk wel het verschil in snelheid nu :D |
Goh ;)
|
Citaat:
|
't is een schande dat ze dat niet in de winkel hebben gedaan :D
|
idd, en em dan wel verkopen als een 2.40 GHz :nono:
|
Yo,
Ik heb ook een vraagje, want bij mij staat: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+ Kloksnelheid 800 MHz Is dat normaal? :| |
Citaat:
Dus ik gok nee :) |
Citaat:
|
Dat zal wel dat Cool 'n' Quiet gedoe zijn wat op die site staat. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maja een hoge proc speed betekent ook nog niet dat je systeem sneller gaat lopen.. hangt ook weer van je memorie af enz |
Citaat:
tja et is gewoon een slordig foutje door de fsb niet goed in te stellen, maargoed dat TS er zo achter komt :) zou een beetje lullig zijn voor die winkel als ze em wel voor 1.8 GHz verkopen terwijl je em met een paar drukken op de knop dan naar 2.4 GHz zet :p |
Citaat:
maar door die computerbedrijven die de procs gingen OC'en en verkopen als duurde/betere procs heeft AMD nu dus de multiplier gelocked :( dus minder OC'en voor de consument helaas... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |