![]() |
Normeringen 2003
Ik dacht dat het misschien wel handig zou zijn als je een beetje wist wat de richtlijnen dit jaar zijn voor de examens. Ik weet niet of dit al eerder is gepost want ik kon de zoekfunctie niet gebruiken, maar misschien hebben jullie er wat aan.
Dus, hier de normeringen van de examens van vorig jaar: Nederlands: 1.3 Engels: 0.6 Fries: 1.0 Frans: 1.4 Duits: 0.8 Russisch: 0.7 Turks: 0.7 Spaans: 1.0 Arabisch: 0.7 Economie 1: 1.6 Economie 1,2: 1.3 M&O: 0.8 Geschiedenis: 1.0 Aardrijkskunde: 1.5 Filosofie: 1.0 Tekenen: 1.1 Muziek: 1.1 Maatschappijleer: 1.2 Wiskunde A1,2: 1.0 Wiskunde B1: 1.3 Wiskunde B1,2: 1.2 Natuurkunde 1: 0.8 Natuurkunde 1,2: 0.8 Scheikunde: 0.8 Biologie: 0.8 De normeringen van het tweede tijdvak zijn vrijwel overal hetzelfde als bij het eerste tijdvak, behalve bij: Aardrijkskunde: 1.3 Nederlands: 1.1 |
Waarom biologie en engels zou laag?! (n) :(
Wel handig! Thanx! |
misschien moest je 2e tijdvak ook ff erbij doen:)
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, wel handig al is het denk ik per jaar erg verschillend..of niet? :confused: |
Citaat:
toch? :rolleyes: |
Citaat:
|
shit...
is er enigzins een kans dat Scheikunde een normering van 1.2 krijgt.... anders ben ik voor scheikunde hoogstwaarschijnlijk gezakt :( :( |
Citaat:
als dat zo is... :D :rolleyes: |
Citaat:
En laat Engels nou totaal niet mn beste vak zijn (n) |
aan de normering van vorig jaar heb je tog eigeluk nix??
de examens van dit jaar zijn moeilijker of makkelijker... |
Citaat:
ze zeiden dat scheikunde dit jaar moeilijker was dan vorig jaar... dus miss wel!! ~anders ben ik ook gezakt voor sk... ~ |
Citaat:
Alleen zou je dan eigenlijk alle normeringen die online staat (2000-2003) moeten vergelijken... ;) :) |
Citaat:
alleen (wat ik gezien heb voor E&M dan he) is bij wiskunde een keer de norm veel hoger (2002) lag die op 1.7 ofzo ? 1.8? en bij economie was die ook keer 1.7 en jaar daarna 1.3 ofzo |
Citaat:
hoop ik... want ik heb een normering van minimaal 0.9 nodig om te slagen voor dat vak :s |
Heb je geen normering voor Tekenen, Handenarbeid en Textiele Werkvormen?
|
misschien dom vraagje maar ik snap die normering niet helemaal. Moet je het minimale punt + die normering optellen??
bijv. heb 4,4 voor eco1 moet ik daar dan 1,6 bij optellen?? ik snap dat dus echt niet :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: |
Citaat:
ik ga ff mijn oude tekst zoeken ;) |
Stap 1: ga naar http://www.eindexamen.nu
Stap 2: klik op Exames Stap 3: klik op normering/cesuur Stap 4: typ in hoeveel punten en klik op het vak Stap 5: je krijgt dan een tabelletje en dan kijk je bij de norm 1.0 en dan kijk je welk punt erbij staat Je kan het ook anders uitrekenen maar dat ben ik ff kwijt.. zo doe ik het altijd :) Bijv. met 20 punten heb je bij Engels een 4.6 bij een norm van 1.0 maar bij een norm van 1.5 heb je dan (zie tabel) een 5.1 |
Laat alle normeringen maar +1 worden ;)
IIG Natuurkunde :p Nederlands kan ook geen kwaad. En voor elke forummer die een vak slegt heeft mag dat vak omhoog dat een voldoende (y) Forum moet 100 % slagen! |
Citaat:
hihi :D |
ik vind die normeringen hartstikke handig, maar hoe groot is nou de kans dat ze overeen komen met de normen van dit jaar?
|
Citaat:
Ik wilt zelf slagen en ik denk allemaal wel :D |
aaaahh we gaan allemaal gewoon slagen hoor!! (y) als we nog ff doorklagen ;) haha!
Komt goed!!! :D |
eeey mensen,
Ik zit erg in de stress, en wil weten wat de normen zijn!! Ik heb voor mijn vakken de laagste norm gepakt en daar 0,1 onder gaan zitten en toen mijn punten uitgerekend..... is dit verstandig...........!? (y) (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weetje eerst dacht ik dat met veel klachten de normeringen omhoog zouden gaan. maar nu denk ik er wel anders over. bij vwo klagen prof dr. mensen enzo. wij als havo leerlingen moeten gewoon een prof inhuren :D
JAJA ik weet ik ben gek :rolleyes: |
Waar kan ik zien hoeveel klachten er waren per vak??? Kan iemand me helpen
|
|
Citaat:
|
sk was dit jaar veel moeilijker dan vorig jaar heeft zelfs onze leraar voor ons bevestigd :D
|
was bij eco1,2 bij ons ook :D :D de leraar vond de vragen 'best pittig' hopppaaaaa normering omhoog!
|
Citaat:
|
wow, lekker hoge norm voor ak... die wil ik wel weer dit jaar ;)
|
Citaat:
ze hadden ind e examenkrant beloofd dat we meer LEERvragen en feiten kregen... niets van gemerkt :mad: |
Ja idd Biep :(
stom he :( maarree... het gemiddelde van AK over de afgelopen jaren is 1.5 en bij Economie 1.3 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |