Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Exacte vakken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=17)
-   -   HELP! morgen wis en mn GR doet ut niet!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=856624)

WanderingSpirit 31-05-2004 18:45

HELP! morgen wis en mn GR doet ut niet!!!

HELLUP!!!
Ik was dus examens aan het oefenen en nu opeens wil mn GR geen formules meer invoeren! Geen enkele! Ik krijg steeds de error: INVALID DIM ik heb in de handleiding opgezocht wat dat betekent en dwz dat ik zog. een onmogelijke formule heb ingevoerd, maar hij doet het bij geen 1 formule of wat ik dan ook invoer... EN IK HEB MORGEN WIS EXAMEN!!! Weet iemand wat ik kan doen? *wanhopige blik* (en ja ik heb al vanalles geprobeerd, window etc. nix helpt!)

I-brahimovic 31-05-2004 18:57

Welke GR heb je?

Je kunt natuurlijk ook je GR resetten, moet je wel even je spiekbriefjes handig ergens opslaan :p

sdekivit 31-05-2004 19:00

moet je even naar MEM gaan reset kiezen en dan defaults (NIET DIE ANDERE !!!!!) en dan resetten --> gaat ie terug naar standaardinstellingen

miss Elise 31-05-2004 20:17

gewoon nieuwe batterijen dr in en t probleem is opgelost :)

Daantje_0705 31-05-2004 20:57

Citaat:

miss Elise schreef op 31-05-2004 @ 21:17 :
gewoon nieuwe batterijen dr in en t probleem is opgelost :)
maar dan wel vervangen op de volgende manier: eentje eruit, nieuwe erin, volgende eruit, volgende nieuwe erin en zo verder gaan anders heb je kans dat je programaatjes gewist zijn, heb ik namelijk een keer gehad.

Fatality 31-05-2004 21:06

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 31-05-2004 @ 21:57 :
maar dan wel vervangen op de volgende manier: eentje eruit, nieuwe erin, volgende eruit, volgende nieuwe erin en zo verder gaan anders heb je kans dat je programaatjes gewist zijn, heb ik namelijk een keer gehad.
Volgens mij heb je dan iets goed verkeerds gedaan. Het geheugen wordt dan namelijk nog steeds gevoed door dat kleine batterijtje wat erin zit. Of heb je je batterijen er heel lang uit gelaten?

Snees 31-05-2004 21:30

Citaat:

Daantje_0705 schreef op 31-05-2004 @ 21:57 :
Dat gebeurt alleen als je (per ongeluk) je rekenmachine aan laat staan tijdens het vervangen van de batterijen.

Daantje_0705 31-05-2004 21:32

Citaat:

Fatality schreef op 31-05-2004 @ 22:06 :
Volgens mij heb je dan iets goed verkeerds gedaan. Het geheugen wordt dan namelijk nog steeds gevoed door dat kleine batterijtje wat erin zit. Of heb je je batterijen er heel lang uit gelaten?
nee, ik heb ze er uitgehaald en er toen weer nieuwe ingedaan maar het was toch gewist. Ik weet niet hoe het komt maar ik wil toch waarschuwen dat dit kan gebeuren want het lijkt me heel erg balen zo vlak voor je examens.

WanderingSpirit 31-05-2004 21:35

Thnx allemaal!
Ik heb mn vriend gebeld en mn programmas ff op zijn GR gezet en die van mij gereset, nu doet ie ut weer PHEW :)
Bedankt voor de tips! =D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.