![]() |
Is dat mogelijk!!!!
IK kan een meisje die wel een vriend heeft en die zijn een paar keertjes naar bed gegaan, maar ze is toch maagd!!!
Dat zij de arts vorige keer. Ze zij dat haar vriend haar vagina niet heeft aangeraakt vandaar dus zij is nog steeds maagd!!! mijn vraag is, kan dat?? en als ze straks een nieuw vriend krijgt kan hij merken dat ze wel eerder sex heeft gehad!!!!!! ;) |
Hij deed haar anaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Best veel meisjes bloeden niet als ze met een jongen naar bed gaan voor het eerst. Als je zelf niet zenuwachtig bent, of als je heel graag wilt en dus erg vochtig bent, bloedt je niet. Er zit namelijk niet echt een 'maagdenvlies' maar een randje om de opening heen. Als je heel zenuwachtig bent of gespannen of niet nat whatever heb je kans dat dat dinky knapt of scheurt, whatever. Maar dat hoeft dus totaal niet. Veel meisjes die nog 'maagd' moeten zijn voor het huwelijk hebben daarom ook allemaal truukjes voor als dat gedoe niet knapt. Bij sommige meiden gebeurt dat namelijk nieteens..
|
Dat slaat dus nergens op, als ze zegt dat ze werkelijk sex heeft gehad.
Als ze zegt dat ze "met hem naar bed is geweest" dan zal ze het wel heel letterlijk bedoelen... ;) Je knut niet neuken en daarna nogsteeds maagd zijn, het maagden vlies ligt net iets van 6 cm naar binnen, het is onmogelijk dat de man bij het neuken die diepte niet heeft bereikt... :s |
Citaat:
|
Of misschien gekitteld , gezoend alleen maar en zulke dingen, kan toch???
|
Citaat:
|
als je nou eens begint met je vragen goed formuleren..
|
of ze lult gewoon uit haar nek.
en het is maar net wat je onder seks verstaat, kan goed zijn dat ze gewoon met de handen iets hebben gedaan, of oraal o.i.d. enne dat maagdenvlies had ik ook gelezen dat dat niet altijd kapot gaat en soms ook zonder seks, met turnen ofzo bijvoorbeeld (heb ik ook maar gelezen ofzo) |
Ze hebben gewoon samen geslapen..
Als ik je vraag zie bij l&r begin ik te beseffen dat ik je vragen niet serieus moet nemen... :s |
doos het is
Ik ken een meisje niet Ik kan een meisje & jaa ze kan nog maagd zijn als er geen penetratie plaats gevonden heeft. Duh |
Ja dus? Dan hebben ze een paar keer samen in een bed gelegen, daar wordt je niet ontmaagd van. Hoe kan de dokter trouwens zien of haar vriend haar vagina ooit heeft aangeraakt, heeft-ie op vingerafdrukken gezocht?
|
Citaat:
|
en dit is relevant omdat ze islamitisch is ofzo? of wat?
|
Ok gaat misschien dom klinken, maar ik begrijp iets niet
dat maagdenvlies, scheurt dat enkel wanneer een jongen in je heeft gezeten of is dat ook al gebeurt als je met je vinger in je vagina hebt gezeten .... niet dat het me zoveel uitmaakt... maar het is gewoon voor mij nog altijd een raadsel wat dat maagdenvlies nu eigenlijk juist is en doet het pijn ofzo als het scheurt??? let me know it (ben nogal dom :d) |
Een maagdenvlies is een randje weefsel om de vagina-ingang. Dat kan scheuren door een penis of vinger, maar ook door sporten. Daarvoor hoeft er niets in de vagina te komen. Het kan best pijn doen als het scheurt, dat verschilt per meisje.
Het hoeft trouwens niet te scheuren, soms rekt het gewoon mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |