![]() |
Extreme Home Makeover
Wie kijkt dat wel eens?
Het is wel vreselijk Amerikaans, maar ik vind het toch altijd weer leuk om te zien. Alleen jammer dat ze het huis niet écht góed laten zien. Maar goed :P Wat vinden jullie? :) Bij de Sims huizen bouwen vind ik al heerlijk, dit is minstens net zo leuk om te zien :) |
Lijkt me leuk om daar een keer aan mee te doen, maar dan als "verbouwer". Als je die mensen dan dat huis ziet slopen, lijkt me heerlijk om te doen. :evil:
|
heb t nu 2x gezien en vind t ook wel leuk om naar te kijken... als ik me een keer ontiegelijk verveel, ga ik eens 'oh my god' (en alle varianten) tellen ;)
jammer dat al die mensen zo overdreven zijn.. (en van mij hoef zo'n megagril en 4 tv's ook niet) |
Het valt me altijd op dat die jonge kinderen zelfs meteen naar de ontwerpers toe rennen om ze te omhelsen...
En er zit 1 man bij met ongelofelijk nep-witte tanden. Heel lelijk :P Maar verder vind ik die overdreven luxe huizen altijd wel leuk :) Ontiegelijk Amerikaans natuurlijk altijd weer (met zo'n enorm BBQ in de tuin en alles eigenlijk net over de top... maar goed :P ). |
ik hou van foute programma's maar dit gaat me echt te ver :nono:
|
Echt te cool.
Jammer dat ik het nog maar een keer heb gezien. |
Het is op zich wel amusant om te zien, maar die Ty vind ik verschrikkelijk irritant. (n) Preston en Michael zijn dan weer ongelooflijk droog en cool. :D
Maar ik ben het met je eens, het is ongelooflijk Amerikaans. Na een paar afleveringen is de lol er wel van af. (n) |
het vreselijkste is nog wel dat ze een Amerikaanse vlag op het dak gezet hadden :s
maar wel grappig om te zien opzich. Ik wil ook wel zo'n home make-over :) (plasma tv's enzo, lijkt me wel wat) |
Ik vind er niks aan. En het is idd echt ontzettend Amerikaans..
|
Citaat:
Ik zou het wel eens heel.. professioneel en rustig willen zien, niet zo druk en over de top. Dat lijkt me echt leuk :) |
tis gewoon, nederland verbouwen ze 1 kamer, en dan bij elkaar en moeten ze het nog zelf doen ook. In amerika moet je ff een week naar disneyworld en verbouwen ze je complete huis.
In nederland heb je een auto make-over programma dat verschrikkelijk zuigt, in amerika doen ze dat gewoon 'ff' drbij als je dat wilt (afgelopen aflevering) Vind het erg leuk, en ik snap ook wel de reden waarom het groter is in Amerika hoor! Maar ik mag er zeer graag naar kijken. |
het is idd een vreselijk nep tanden homo programma
maar toch leuk om te zien, jammer dat die ontwerpers altijd de hele tuin tot kinderattractie omtoveren 'dan hebben zij de moooooooiste tuin uit de buurt' |
Citaat:
|
Het is ZO goedbedoelt naar die mensen, terwijl ze zo'n groot huis hebben en waarschijnlijk een nog groter inkomen. En dan zijn ze zo zielig.
Verbouw dan huizen waar de gaten in de muren zitten en waar ze niet 3 keer per jaar naar Disney gaan. |
"OMG, Thàt is sôooo Amazing..!! Oh.. my.. god.."
|
RealityTV viert hoogtij :(
|
kvind het wel een grappig programma! alleen die presentator...zooooo irritant!! (n)
|
Ach. Alle huizen in Amerika zijn groot, daar hoef je geen miljonair voor te zijn. Ze zijn voornamelijk gemaakt van hout en dat is heel goedkoop. Vandaar dat eigenlijk iedereen zo'n groot huis heeft.
Ik heb het 1 keer per ongeluk gekeken, vond het een beetje overdreven. Dacht eerst dat ze de tuin hadden veranderd, oh leuk dacht ik. GIngen ze naar binnen, nieuwe woonkamer. Ok dacht ik nog. Maar toen gingen ze naar boven, nieuwe alles. En vervolgens nog een hele geluidsstudio in de garage. Tja, als je nix beters meer verzinnen kan doe dan nix. |
Ik vindt extreme makeovers op TV maar niks.
Al die operaties, brrrr :s |
Citaat:
hmmmm dit is iets anders :) |
Ik vind het altijd wel erg grappig, en dat ze toch nog een huis weten om te bouwen terwijl ze constant zitten te ruziën (de verbouwers dan) is ook knap.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |