![]() |
Iemand...
Weet iemand misschien de top 5 van de top 100 aller tijden die vandaag op mtv werd uitgezonden? Of een link naar de top 100? :s
|
vast wel weer nummers van Queen, Guns n Roses, Metallica, Pearl Jam en Nirvana.
|
Staat dat niet gewoon op mtv.com of mtv.nl?
|
Citaat:
|
1 was iig Nirvana - Smells Like Teen Spirit
2 November Rain van Guns 'n Roses 3 One van Metallica 4 en 5 weet ik niet meer zeker, ik geloof Queen - Bohemian Rhapsody en... nope ben t kwijt. Eminem stond iig in de top 10 met dat nummer met Dido, vond ik verrassend, en U2 met One, zat ergens op 5 of 6 |
Op welke plaats stond NOFX - The Decline?
|
Citaat:
maar bij MTV hebben ze de eigenschap alles 100x te herhalen dus dat komt vast nog wel eens voorbij. |
Citaat:
|
Beyoncé op nummer 21, jawel...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat stelt de mening van het MTV kijkend volk nou voor ?
|
november rain van guns 'n roses is zoooooo kut, snap niet wat al die huppelkutten en strontboeren in die bagger zien.
|
Luister 't eens?
|
heeft iemand laatst toevallig 'the 22 greatest bands ever' gezien op mtv? dat was echt zo belachelijk, dat het geniaal werd.
linkin park op 6 :D en voor de rest alleen bands in de lijst die iig ooit es een clipje hadden gemaakt. maak je een lijst met de 22 grootste bands ooit komen the beatles, queen, doors enz. er niet in voor (zzz) |
Citaat:
|
Dat valt me van je tegen Escapism!
|
Citaat:
iemand btw de clip gezien van velvet revolver? nieuwe band van slash en nog wat oud-g'n r'ers en scott weiland. damn, die naam alleen al. te fout gewoon. |
Dat is een goed nummer vind ik. :)
Ik heb GNR altijd goed gevonden maar ergerde me altijd aan die zanger. Hopelijk is de rest van die CD ook goed. |
Citaat:
|
Citaat:
In dat geval. Ah. Jakkeh... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |