![]() |
Jazz / Bigband
Ik vroeg me af of er hier mensen zijn die zelf jazz-muziek maken of bijvoorbeeld in een Bigband spelen. Zja vertel alles!! Zo niet; vertel wat je vind van deze style!!
|
Allereest zal ik dan maar zelf posten.. Ik speel in een bigand waar we verschillende stijlen spelen; jazz, funk, boogie woogie, blues etc. Vind het super-coowl te spelen, om te luisteren wat minder. (speel overigens trompet) Maar helemaal (y) dus!
|
ik speel saxofoon en soms jazz (speel liever funk), helaas niet in een bigband.
|
Ik zou erg graag in een funk band willen spelen. Een bigband is daarbij ook wel erg gaaf natuurlijk. Als basgitarist heb je het wat dat betreft wat moeilijker, omdat je toch vaak in je eentje bent.
|
Ik speel zelf in een band met jazz, blues en funkinvloeden.
|
ik speel het zelf niet, maar ken wel wat mensen die in een bigband spelen
ik vind het erg leuke muziek, vooral jazz en kan bands/artiesten met jazz-invloeden dan ook erg waarderen was laatst ook op jazzfestival breda, erg gezellig, leuke nieuwe bandjes leren kennen (y) |
ik speel zelf klassiek trompet, maar luister veel, en ga veel naar concerten van cubop city bigband, jazz orchestra of the concertgebouw, holland bigband.
Erg gaaf om te horen. |
Ben jij (trompetlover) ook niet te vinden op trompet.nl forum????
|
Citaat:
snap je het nog?? heb jij ook een nick daaro?? en zo ja wie??? :p |
Ik heet daar Pietje, had al even bij je info gekeken en gezien dat je Marnix heette, dus ik moest wel meteen aan de marnix daar denken!
|
Begin Jazz steeds intensiever te beluisteren. Begon allemaal met wat oude shit als Louis Armstrong, Yusef Lateef, St. Germain.
Zit nu in de 'Cool Jazz' fase:D Miles Davis, John Coltrane, Bill Evans, Chat Baker :p Zat er over te denken om saxophoon te gaan spelen (speelde vroeger 'keyboard':D) maar weet niet of dat zo'n goed idee is omdat ik over een paar maanden ga studeren. Misschien over een half jaar/jaar ofzo:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |