![]() |
[Onzin] Gebruik van gewaagde foto's als grap
Zie topictitel... naar mijn weten zonder de toestemming van mevr. Carley Brown zelf.... ik vind dit een beetje belachelijk. Ze is nu niet online, ik denk als ze dat wel was, ze dit zelf wel had gepost.
http://forum.scholieren.com/showthre...4#post11519284 |
omg, wat is er gebeurt :|
|
Het topic is alweer snel verwijderd... dus de link is sowieso dood. Ik ken de nicks nogwel, maar we wachten nu eerst even op een reactie.
|
Dit hoort hier niet.
|
Citaat:
|
Het gewaagde foto-topic heeft als duidelijke regel dat deze alleen op het deelforum seksualiteit mag staan. We dragen geen verantwoordelijkheid voor foto's die doorgespeeld worden aan derden. Maar is idd wel erg laag om die foto's te kopieren naar Onzin zonder toestemming... Dat mag wat mij betreft zwaar gestraft worden. Niet iedereen vind dat zo'n leuke grap.
|
Men lijkt zich er niet bewust van te zijn dat foto's die online staan en waarnaar verwezen wordt op dit forum, voor iedereen toegankelijk zijn en overal voor gebruikt kunnen worden. Mijns inziens hoeft er geen onderscheid gemaakt te worden tussen 'gewaagde foto's' en foto's in het algemeen, je weet gewoon dat je het risico loopt dat iemand een flauwe grap uithaalt als je een foto van jezelf op dit forum plaatst.
Wat een gezeur. |
Citaat:
|
Dit forum heet niet het kleuterforum, dus pak maar mooi aan die trieste gasten (y)
|
Het probleem is nu alleen dat we de "undercover" usernames wel hebben, maar dat is het dan ook :s
|
Zoeken naar andere posts van die undercovers en dan IP checken?
|
Citaat:
|
wat een problemen, ga allemaal eens een sociaal leven zoeken inplaats van je hier druk om maken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je maar geen foto's online zetten :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
as if anybody gives a fuck... als je er zeker van wilt zijn dat mensen niet met je foto aan de haal gaan of whatever moet je em gewoon niet op internet zetten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dan kan je je nog wel bedenken dat je mensen die er dingen mee gaan doen |
Ff een hele domme vraag, maar ik zie zo gauw niet een regel dat het verboden is om zonder toestemming foto's van iemand te posten. Als ik het fout heb, dan is dat mooi. Maar als die regel er niet is, kan die er dan niet komen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ook de reden dat ik geen fotoboek meer heb, en dat ik nooit foto´s zal posten in het gewaagde fototopic. Ik ben er trouwens voor de regel dat er een verbod moet komen op het plaatsen van andermans foto´s door derden op een andere plaats op het forum (y) |
De foto was niet alleen gepost, de foto was ook helemaal vermaakt in een fotoprogramma. Verschillende keren en dus ook meerdere keren gepost. :)(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Quote uit de forumregels: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is hypocriet om te zeggen dat je geen foto's mag posten van andere...
elk semi-grappig plaatje met een eprsoon erop, of een plaatje van een bekend persoon mag OOK NIET zomaar geplaatst worden... en daar wordt ook niks tegen gedaan... dat iets krenkend is dan is dat een goeie reden, maar voor seksueel georinenteerd is weer krom, iedereen gaat akkoord met die regels, en kan er dus van uitgaan dat dit hier niet gebeurd, maar blijkbaar gebeurd 't wel... daarnaast zie ik bijvoorbeeld in een 'mooie vrouwen/mannen' topics (buiten sex) erg gewaagde posé die als 't een forummer was niet buiten seks gepost mogen worden.... en weer word daar niks tegen gedaan... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |