![]() |
Wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ?
kijk als ik een meisje zie dan jah dan is het lichaam soms zo perfect mooi hoofd mooie borsten mooie benen enzo maar wat is er nou zo aantrekkelijk aan een jongen ??? detail
|
Billen, zeer zeker..
gewoon het hoofd dat erop staat, het haar.. het hele figuur.. tja beetej rare vraag vind ik het |
Citaat:
|
zijn pik natuurlijk :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whaha alles:P van boven tot onder....
|
Alles wat mannelijk is (en wij vrouwen dus meestal niet hebben :p ) vind ik erg fascinerend :)
|
the look, uitstraling, het mannelijke... temperament ;), die geur zo vaak.. tja t is gewoon iets heel anders dan vrouwen...
Let op: ik kan gemakkelijker van vrouwen zeggen dat ze knap/aantrekkelijk zijn dan van mannen ;) |
Lichaamshouding, manier van lopen, de manier waarop ie rookt (Ja sorry, jongetjes die niet roken daar begin ik maar niet meer aan.).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Erm wat ik mooi vind aan jongens zijn kaaklijn en haar enzo. |
Citaat:
:rolleyes: |
Ehmz... ik vind het koppie heel erg belangrijk, vooral het kapsel. Het mooiste vind ik (donker) blond en dan rechtop, en niet te kort, dat vind ik dan weer niet mooi. En hij moet lang zijn, slank en zijn houding moet zelfverzekerd overkomen. En billen kunnen ook heel aantrekkelijk zijn ;)!
|
Zo mooi, vind ik alles. Ik hou van boys, maar ik val vooral op uitstraling, of hoort dit niet bij uiterlijke kenmerken? En gaat dit topic over puur uiterlijk, of ook innerlijk? Want wanneer ik bijvoorbeeld een jongen zie, die nogal zeker is van zijn zaak, en zich gedraagt alsof hij al honderden meisjes heeft verslonden, ben ik zo weg. Nee, ik hou niet van grootsprekers. Ook vind ik wasbordjes erg mooi om te zien, maar dat was het dan ook wel. Als vriend heb ik liever wat zachts waar ik lekker tegenaan kan liggen. De ogen, ja die ogen!! Die verassende, heldere en doortastende ogen. Het innerlijk en uiterlijk moet bij elkaar passen. Gewoon lief, en niet opzichtig flink.
|
Dat hangt helemaal van de jongen af natuurlijk.
|
Alles kan mooi zijn. Ik loop die stelling nu al tijden te verkondigen, je zou zeggen dat mensen het nu een keer begrepen :nono:
Mooie ogen. Mooie neus. Mooie lippen. Mooie jukbeenderen. Mooi haar. Mooie borstkas. Mooie sleutelbeenderen. Mooie schouders. Mooie rug. Mooie buik. Mooie handen. Mooie armen. Mooie fijne haartjes. Mooie vage stoppels. Mooie kuiten. Moet ik werkelijk doorgaan? ...'mooie' wordt echt een steeds vreemder woord als je er zo naar kijkt. |
uitstraling, houding en hij moet er goed verzorgd uitzien en zo
|
Misschien een beetje vreemd dat ik antwoord, ik ben tenslotte een man en 100% hetero, maar ik vind mannen aantrekkelijker dan vrouwen, ookal val ik niet op mannen.
Waarom? Simpel, bij vrouwen zijn er weinig details.. Het zijn grote ronde lijnen en vlakken.. Ik bedoel, je hebt borsten, een buikje en dat is het.. Bij mannen zijn er overal lijnen, vlakken, hoeken.. een waar lichtspel.. Dat blijft tenminste interresant. Ook zijn mannen vaak knapper dan vrouwen, wat het gezicht betreft (qua jukbeenderen enzo). Je kan het natuurlijk ook over mooi hebben in het algemeen (beetje offtopic misschien).. En dan is alles mooi aan het lichaam van iemand, immers, de schoonheid van binnen word gereflecteerd naar buiten.. Het is vaak zo dat hoe meer iemand in de knoop zit met zichzelf, hoe minder aantrekkelijk diegene gevonden word.. En mensen worden vaak ook opeens veel 'knapper' wanneer ze psychisch veel dingen op orde zetten. |
handen, daar geil ik op :o (niet dat ik niet verliefd kan worden op een jongen die geen mooie handen heeft)
En zn stem. |
Citaat:
|
Haar (beetje lang maar niet te lang :P), ogen, buik (beetje spiertjes, maar niet te erg!! en streeepje van navel naar...) en lach (moet wel lief zijn ;))... en hij moet lekker liggen :$!!
|
Citaat:
|
Ik vind vrouwen vaak mooier dan mannen, er lopen heel wat mooie vrouwen rond ;)
Maar ik val op mannen en vraag me ook wel eens waarom. Maar wat ik aantrekkelijk vind aan een jongen: - handen (oe...) - buik/borst, mooi als het een beetje strak is allemaal, maar niet zo gespierd, dat vind ik dan weer niks. - kontje is bij sommige (!) jongens ook erg mooi |
Ik val op het gezicht! Meestal een combinatie van een aantal dingen ik val als een blok voor iemand met een open blik... En de verhoudingen van het lichaam heb ik het liefst een beetje normaal... Maja ben weer 's hopeloos verliefd :rolleyes: :D
|
Lijkt me nogal vrij voor de hand liggend. Dezelfde dingen als waar jij naar kijkt bij een meisje, lijkt me. Uitstraling, uiterlijk, humor, intelligentie, noem maar op.
|
Ik vind vrouwen-lichamen eigenlijk mooier...
Maar tot nu toe val ik wel op jongens... verder vind ik t te laat om nog iets zinnigs uit te kunnen brengen... kben moe (sorry voor deze nutteloze relply :o ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Mooie kaaklijn. Mooi haar. Mooi gebit. Mooie handen (oe. mooie lange pianospeelhanden...). Gewoon z'n houding, dan wel uitstraling of kleding. O en mega afknapper is een foute stem. Als sommige jongens gaan praten denk ik soms echt: Ai dat had je niet moeten doen! Ach, het kan alles zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze post bracht nog wel een glimlach op mijn gezicht. |
Citaat:
|
Ik vind jongens uber lelijk. Bijna niks is mooi aan een jongen. alleen het gezicht kan soms wel iets hebben. Als een meisje ook maar iets heeft dat mannelijk is, vind ik haar zeer onaantrekkelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met vriendelijke groet Chriet Titulaer Wetenschapper en Astronoom |
Ik heb liever vrouwen dan mannen, ben 100% hetro voor de genen die afvragen.
Anyway, Het gezicht vind ik zelf bij de man (y) |
hummz.. idd, vraag ik mezelf ook weleens af... vrouwen zijn hartstikke mooi gevormd... maar mannen... tja.. misschien toch echt de dingen die hen man maakt... zoals een baardje of sikje, ietwat brede schouders
|
Zijn handen zo belangrijk? :eek:
*checkt zn handjes...* ik heb vrouwenhandjes :o :( |
Citaat:
Baal er vet van.. 'k wil um weghebben |
:|
|
Citaat:
En natuurlijk de stem (geen 'tussendetweestem') |
Citaat:
Bahbahbah, ik vind dat nog steeds allemaal seksistische onzin. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |