![]() |
oorbel voor jongens
wat vinden jullie van jongens met een oorbel??
me broertje heeft er 1, en ik zit er zelf ook over te denken, maar ik ben bang voor de reacties van familie en omgeving, je kent het wel kijk ook ff in me fotoboek en oordeel of mij zoiets zou kunnen staan alvast bedankt :) |
dude, schiet dat ding, kost je 5 euro ofzo. Koop een ringetje, pleur um in na 6 weken. Vind je het niks, dan haal je em eruit :) No big deal, het is geen plastische chirurgie. Als je er serieus over zit te denken, dan moet je niet twijfelen en gewoon doen, want het kost niks en het is zo weer om te draaien (gaatje zie je nauwelijks en gaat weer dicht)
|
Je hebt al een oorbel in je oor op de foto?
|
Citaat:
maar uhm...wat kan jou je familie nou schelen, jij loopt er toch mee, en zo shoquerend is het niet, ik bedoel als je je tong doormidden laat snijden ok, en bovendien heeft je broertje er ook al een :confused: |
Ik denk dat het voor geen meter staat.
|
Ik had er links 2, nu nog een
|
Ik hou er niet van...
|
Citaat:
|
ik vind het echt ontzettend lelijk, vooral omdat het meestal een bepaald soort jongen is, die oorbellen dragen en laat ik nou net niet van dat type jongen houden...
|
Ik vind het niet mooi :s zoals Gothic al zegt is het meestal een bepaald type die het heeft.... en die zijn ook mijn type niet.
|
Citaat:
|
Ik vind het meestal wel mooi, maar dat komt ook omdat een jongen die ik heeeel leuk vind 2 ringetjes in z'n oor heeft. :o
|
Ringen vind ik gewoon dom staan (door de oren heen dan ) maar als t een btje creatieve piercing is ( door neus of zon staaf door je oor ) dan vind ik t wel kewl. Ik zelf wil n buisje door mn nek vel laten piercen. Ik heb toch lang haar dus op mn werk of andere plekken waar t mogelijk stoort : hup haar los.
|
Dat is echt verschrikkelijk een oorbel bij een jongen (bij elke jongen). Als iets een afknapper is is dat het wel.
Citaat:
1. Jongens met een vrij laag iq (lees kunnen het voormalig vbo met moeite of niet halen), of mensen die om een andere reden een beetje buiten de "maatschappij" vallen (lees weinig vrienden, alleen school en werk) maar daar zal jij niet aan voldoen ;) . 2. Het type sjonnie (roken, altijd met vrienden, een beetje van die mannetjes). Maar then again, ik heb het vermoeden dat jij hier ook niet onder valt. :) Maar goed, je hebt altijd uitzonderingen. |
Ik vind het echt voor paupers, als je er graag zo uit wil zien zou ik zeggen go ahead!
|
tjonge Sunrise........Jij bent goed met inschattingen..... :bloos: :)
|
Citaat:
|
Ik vind een oorbel bij een jongen leuk. Maar dan moet het natuurlijk wel in het totaalplaatje passen. En het mag geen gouden oorbel zijn want die zijn te fout.
|
lifestyle?
Mijn vriend heeft 2 oorbellen en ik vind t m heel goed staan (y) Maar het verschilt ook per jongen (2 staan bij hem trouwens beter dan 1) |
Citaat:
|
Sommige jongens staat het goed, bij anderen staat het heel agressief... ik ben wel blij dat mijn vriend er geen heeft, het zou hem echt niet staan. Maar mijn vader... hem zou het best staan :)
Bij jonge jongens zijn wenkbrauw piercings imo mooier... |
Bij sommige jongens vind ik het leuk staan, bij andere ziet het er niet uit. Maar als je graag een oorbel wilt, waarom niet? Vind je het niks, dan kun je hem er altijd nog uithalen en dan groeit het gaatje weer dicht.
|
Citaat:
Misschien is zijn karakter heel anders dan dat soort jongens, maar qua uiterlijk is het zo'n jongen die prima in het straatje past. Verder vind ik dat oorbellen ook zouden passen bij de topicstarter, passen in het straatje dan, ik zou er alleen ontzettend op afknappen... |
Ach, ik vind jongens met een oorbel niet erg, zolang het daar maar bij blijft. :)
|
Yeah van die diamant oorknopjes, is mooi hoor. Maar het moet je idd wel staan. Me vriend heeft aan de ene kant 2 NY Yankees oorbelletjes en aan de andere kant een oorknopje, ik vind dat wel mooi.
|
Citaat:
Ik dacht exact hetzelfde. Toch grappig dat het niks met niveau te maken heeft, maar je op WO nooit zulke types ziet :) |
een staafje door je wenkbrauw zal hip staan:D Ik zal er nog ff mee wachten, want je hebt nog wel een beetje een kinds hoofdje (geen belediging:p) Maar je kan d'r zo eentje nemen:)
Het zal je leuk staan(y):) |
Citaat:
|
duh, wat kunnen sommigen hier goed generaliseren zeg :nono: :s
|
Citaat:
|
vreselijk lelijk
|
Ik vind het bijna nooit mooi maar soms is een klein (y) knopje (y) wel mooi maar een ringetje NO WAY!!!
bahbah!!! (n) |
ik weet niet hoor het boeit me niet echt niet mooi maar ook niet lelijk.
|
Persoonlijk vind ik het niet mooi,
maar bij de ene staat het wel beter als bij de andere.. |
Yo, vuur er op los het staat je (y)
|
Stoer, zolang het maar bij 1 zo'n ding blijft... en maar in 1 oor.
|
joh als je het wil moet je het gewoon doen....ken meer jongens met ringetjes of knopjes in oren....en daar hoef je geen sjonnie of persoon met laag IQ voor te zijn.
|
Ik vind het echt verschrikkelijk lelijk.
Maar ja: als je zoiets neemt doe je het uiteraard voor jezelf, dus als jij het mooi vindt moet je het lekker doen. |
Ik vind jongens met oorbellen eigenlijk best wel fout. Ze zijn óf enorm heaumeau, of ze hebben zo'n Ricardo-oorbelletje. Either way a no-go (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oorbelletje bij een jongen vind ik hartstikke leuk! :) wel een apart iets, dus op een orginele plek in je oor, of een rare oorbel.... :D ja, leuk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het bijna nooit goed staan. Bij jou zou het niet staan, vind ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind een oorbel bij ALLE jongens lelijk.
|
ik wil ook een oorbel, maar dan niet zo'n gewone maar een zo eentje die echt ín je oorlel zit zodat je door je oorlel heen kan kijken.
dat is pas mooi (Y) |
Ik vind het drie keer niks. Maar goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38. |