![]() |
oorbel voor jongens
jah fb's ik weet het, dit moet op l&g, maar daar reageren ze niet, en aangezien ik hier het meeste ben, vraag ik het hier maar ff:
wat vinden jullie allemaal van jongens met een oorbel?? me broertje heeft er 1, en ik zit er zelf ook aan te denken, maar ik weet niet hoe familie en omgeving zal reageren, je kent het wel. kijk ook ff in me fotoboek en oordeel of mij zoiets zou kunnen staan alvast bedankt |
Op die foto lijk je wel 12 dus daar heb ik niets aan.
Jongens met een oorbel? Hmm neuh, vind ik niet echt aantrekkelijk, eerder gay-achtig. Maar dat is maar mijn mening. Leef je uit zou ik zeggen, tis jou lichaam |
het lijkt net alsof je er al een hebt op die foto in je fotoboek?
|
Citaat:
|
Citaat:
maar het is wel een goed uitgangspunt, wat vind je ervan?? |
ik vind het echt overdreven en niet mooi.Waar doe je het voor?gaNgster look a like ofzo...2 van die diamantjes...naja ach voor mij hoeft t niet,maar als jij t wil ga je gang
|
T ligt aan de jongen :)
En kdenk dat t jou wel staat.. Ik ken genoeg jongens met een oorbel en ik vind t leuk bij hun! En negers met van die bling bling oorbellen vind ik ook leuk haha maja, dat vind ik :p |
Staat jou wel. ;)
|
het zou wel staan.. moet je alleen niet zo verschrikt kijken.
|
Ik vind de wenkbrouwen (of het gebrek daaraan in bepaalde delen) eigenlijk vrouwelijker dan de oorbel zelf.
Mjah het moet kunnen een oorbel, mits het een beetje staat. Er zijn zat jongens waarbij hun 'sjonnie'-look versterkt wordt en jongens die erdoor eruit kunnen gaan zien als mietjes (vooral met die 'speldenknopjes' met een diamantje ofzoiets fonkelends erin). Maar het kan ook mooi staan (kan me even geen goed voorbeeld voor de geest halen). |
Helemaal niks. Jongens met een oorbel zijn (bijna) allemaal tuig. Van die hele simpele mensen :nono:
Dat het op lichaam&gezondheid zou horen snap ik niet, op lifestyle hoort het ook niet (tis geen stijl zo'n lelijk ding ;) ) |
vandaag is het een oorbel, morgen wordt het een tattoo en voor je het weet stem je op de lpf :nono: (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon iets wat ik merk als ik met ze praat. |
Citaat:
|
geteisem en addergebroed zeg ik je!
|
idd! belhamels en schobbejakken. allemaal!
|
het is dat ze al in kampen zitten, anders zouden die schuinsmarcheerders er heen moeten! bah, dat stel onverlaten!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |