![]() |
Gaat bij jou de vlag uit?
Toevallig had ik het er over vandaag. M'n ouders hebben speciaal een vlag gekocht voor onze examens (die van m'n broertje en mij).
De vlag gaat dus uit, met twee tassen eraan (hopen we ;)). Gaat bij jullie de vlag uit? Wordt het huis versierd? |
Wij hebben geen vlag.. men mams is op vakantie, en komt net ervoor terug.. die zal vast geen zin hebben om het huis te versieren... hmm *zet een feestmuts op en blaast op een toeter* maken we het zelf toch gezellig :) :p
|
uhm ja denk ut wel... hoef k ook niej de hele buurt langs om te vertellen of ik nou wel of niej geslaagd ben....
|
Ik denk het wel, ik vind het bij anderen altijd leuk staan dus als ik zelf geslaagd ben dan doe ik het ook wel. :)
|
nope :)
We hebben geen vlag en geen vlaggenstok. |
die van mij gaat lang nog niet op-kweet namelijk zeker dat ik eco nog moet herkansen :( maar als ik slaag dan gaat de vlag ckers op :)
|
volgens mij wel, bij me broer en zus deden we het ook, dus zal het bij mij ook wel :)
|
mn ouders hebben speciaal een vlaggenpaal neergezet... dus denk het wel... :) haha!
nu nog slagen!!! |
Als ik slaag dan gaat hij dezelfde middag nog uit met een oude tas eraan. Iedereen mag weten dat ik geslaagd ben :D
|
Bij mij thuis gaat ie wel uit ja. :)
|
Die gaat zeker uit!
Weet iedereen gelijk dat ik geslaagd ben! |
bij mn broer heeft ie één dag gehangen, dus dat zal bij mij ook wel zo zijn. maar ik zal hem wel zelf op moeten hangen :o
|
ik ben de eerste die hem uithangt om 16.00 op 17 juni die dag :cool:
|
Ik denk dat de vlag wel uitgaat jah! (nu nog een vlag met stok vinden)
|
Ik ben benieuwd hoe mijn tas eraan moet :D
|
Hij gaat zeker uit!! :p
Iedereen mag zien dat ik geslaagd ben :D |
Ja bij ons ook :D
haha we hebben alles al klaar liggen etc. en zo'n vent komt die houder ophangen :D |
Citaat:
|
als het goed is wel, als ik vandaag voor engels een 4,7 haal dan kan het bijna niet anders dan dat ik geslaagd ben. En dan gaat inderdaad de vlag uit, met de tas eraan :D en of het verder nog versierd wordt.. .ik zou het zo niet weten..!
* dus allemaal duimen voor mijn 4,7 :o haha* |
ALS ik slaag gaat de vlag NATUURLIJK uit :D (y)
|
Citaat:
|
Als ik slaag dan gaat de vlag bij ons ook uit. Mijn ouders houden er al helemaal rekening mee dat ik slaag, want ze hebben 2 weken geleden maar een vlag aangeschaft omdat ik examen doe :cool:
|
Bij mij gaat de vlag ook uit, bij mn zus deden ze dat ook. Alleen voor mij hoeft t niet zo, vind t zo triest staan, maar goed...
Ook komen dr gelijk die middag mensen langs als ze weten dat ik geslaagd ben, ook daar heb ik helemaal geen zin in, maar mn moeder wil dat.... :rolleyes: |
Jazeker, met tas en al. :)
En onze straat heeft een hoefijzervorm, dus iedereen kan 'm dan ook zien. :D (y) |
nou bij mij gaat de vlag wel uit hoor. ik denk nu al dat ik waarschijnlijk wel geslaagd ben. ik heb alles tot nu toe gehaald dus...als ik nu ook engels nog een 4,9 haal dan moet dat toch wel helemaal lukken denk ik he :D ..naja suc6 iedereen nog vandaga en de rest van de dagen.....zal ik de vlag alvast maar buiten hangen? :p
|
zeker :) mn moeder heeft er speciaal en vlag voor gekocht :D
|
hebben niet eens een vlag... :D hoeft eigenlijk ook niet...
|
Wij hebben geeneens een vlaggestok, beetje moeilijk dan :D
|
ja :)
dat is leuk en handig, weet iedereen gelijk dat ik geslaagd ben. |
Ik kreeg op school de uitslag, 2 jaar geleden dus, en ik belde naar huis om het goede nieuws te vertellen. Toen hoorde ik dat ze al slingers uit het raam hadden hangen, met een grote schooltas erbij :P
En toen ik thuis kwam, had mijn moeder gebakjes gehaald :) Van mijn vader kreeg ik een enorme bos bloemen, en van vrienden van mijn vader nog een. (Die laatste gebracht door een koerier, een énorme bos rozen, 12 rode :) Echt leuk.) En verder geen versieringen of iets. |
Hopelijk 2 tassen eraan, die van mij HAVO en die van mijn zus VWO! wel leuk natuurlijk:) naja als we beide slagen tenminste :o
|
maar natuurlijk. de hele wereld moet weten hoe goed ik ben dat ik geslaagd ben :o :cool:
|
Hmz wij hebben geen houder waar je een vlag in kan doen. Ook geen vlag trouwens. Ik hang hem wel aan de dakgoot denk ik :D
|
Bij mij niet!
Niemand mag weten dat ik geslaagd ben ;) |
Citaat:
|
spandoek voor de garagedeur ook goed ?????? :D:D:D weet toch al dat ik geslaagd ben :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders hadden ook speciaal een vlag gekocht voor mij en mijn broertjes examen. Bij mij heeft hij vorig jaar al buiten gehangen, nu mijn broertje nog.
|
Wij hebben alleen een hartstichtingvlag :(
Maar ik denk dat mijn tas wel aan de stok gaat, ja. |
Ik denk het wel. Mijn moeder zal wel een vlag lenen of ze heeft er een gekocht, of we hangen alleen mijn tas op.
|
zeker gaat de vlag uit met mijn tas eraan (y)
|
tuuuuuuuuuurlijk gaat de vlag uit! als ik slaag, moet iedereen dat weten!
|
vlag + tas natuurlijk
|
Als ik slaag dan gaat de vlag wel uit ja :P
Die overigens speciaal voor mij gekocht is - mijn vader is een notoire vlaggenhater :P maar voor mij wilde ie wel. |
Ik ben de week van de uitslag op vakantie, maar vraag m'n ouders wel of ze de vlag uithangen....dan komen alle mensen uit de buurt felicitaties uitdelen als ik er niet ben :cool: :D
|
Mijn broertje en ik zouden tegelijk examen doen. Mijn ouders al moeilijk doen hoe dat moest met twee vlaggen.. Maar ik werd ziek, dus dat was niet nodig.
Nu doe ik dit jaar een half examen en volgend jaar weer. En ik krijg dan ook een halve vlag (letterlijk! :D) |
bij mij gaat de vlag (met tas) zeker uit
|
Als ik jullie was nog niet aan denken, eerst alles geven voor die examens :) !
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |