![]() |
Zao - The Funeral Of God
welcome back, we've missed you.
Opdonderen met die Zweedse rotzooi, Zao is tenminste de echte goeie shizzle. Dank u dank u voor weer bij elkaar komen. EFnet: #emocore |
Heb ik nou net die F0dging MIRC dr af gepleurt hebben we weer een tijd vol goeds. :s
|
Geef mij maar Infestdead.
|
Dit is toch de rough advance of niet?
|
ja.. hij is niet helemaal 100 % gemastered enzo als ik dat zo hoor.
|
Lennart.
zojuist heb je mijn dag goed gemaakt. Zao is de shit. En deze titel, is het bij elkaar komen gepaard gegaan met enigzins rationeel nadenken, of is de ironie alleen maar versterkt? Mooie titel. Beste titel van het jaar. en we hebben er al zo veel gehad ik ga hem direct downen. |
Heeft dat grrristentuig ook eindelijk de fabeltjeskrant verbrand? Voor de rest? Zaadband.
|
Citaat:
|
coole titel idd (y)
|
Citaat:
|
zao is goed.
die titel zoals friso zegt is idd wel een heel klein beetje geniaal ga hem zometeen downloaden |
Citaat:
|
Ja zoiets origineels moet je echt gaan gebruiken kroketje. Niet dat ik er niet om moest lachen, maartoch!
|
Citaat:
Ben benieuwd hoe het nieuwe spul klinkt. Is het weer terug naar hun oude sound of is het nog meer emo geworden? |
wie shared deze plaat op soulseek? kan hem via ircspy niet vinden en op soulseek alleen bij mensen met honderden bestanden in que.
|
Citaat:
|
die stond dus niet aangegeven als ik de lijst met beschikbare cds opvroeg...
Blijkt die lijst dus niet up-to-date. :p snuggere Henkie ben ik weer Ben hem nu aan het downen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |