![]() |
twente
lijkt het je wat om in Twente op vakantie te gaan???
Waarom wel/niet? (vermeld aub ook je leeftijd) |
Ik woon in twente :p
Maar nee, zou niet hier op vakantie gaan; te bekend. Ik zou zowiezo niet graag in Nederland blijven als ik op vakantie wil, liever naar het buitenland, waar je veel onbekende plekken kan verkennen en de taal/cultuur vaak anders is :) 18 dus ;) |
ik woon in twente..
fuck twente, allemaal van die kut boeren, met hun vage droge accent... echt een tip: ga er niet heen, ga liever ergens anders heen! |
Ik ga liever naar het buitenland op vakantie, maar een weekendje in Nederland is ook leuk en dan kan dat dus ook Twente zijn. Ben 18 ;).
|
Nou, ik woon in Twente, dus ik heb niet echt de behoefte om hier op vakantie te gaan. We zijn wel een keer in Twente (of er net buiten) op vakantie geweest, maar dat was omdat mijn oma op sterven lag en we dus niet te ver weg mochten.
Het kan opzich best leuk zijn, er zijn genoeg dingen te doen hierzo. :) Oh-en deze hoort op Europa! |
ben 16, twente trekt me niet, te dichtbij.
ga liever naar het buitenland, ergens waar het mooi weer is. |
Lijkt me nix. Omgeving trekt me niet aan. Maar Tukkers lijken me wel relaxede mensen :D
|
Citaat:
hahah hoezo dat ? |
nee, nederland vind ik sowieso niks. ik vind het veel leuker naar het buitenland te gaan, er is meer zon, onbekende mensen, lekker uitgaan, en de sfeer is er heel anders!
|
Citaat:
|
dat twentse accent is alleen maar nadelig
|
Citaat:
|
Dit is eigenlijk een best wel nutteloos topic. Ik doe hem op slot. Mocht de topicstarter hem toch graag open hebben, dan mag je mij een PM sturen en de reden vermelden waarom hij weer open moet. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:03. |