Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Geheime relaties... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=857091)

lso 01-06-2004 09:41

Geheime relaties...

Ik lees hier telkens... ontmoeten van schoonouders of ouders van vriend(in) die jouw ouders ontmoeten. Maar zijn er ook mensen die een relatie hebben en van wie de ouders nog niets weten. Die het bewust/onbewust verborgen houden....?

Ik weet nog als ik iets jonger was dat ik niet hoefde thuis te komen met een vriendje -> daar was ik veel te jong voor :s

Bruut 01-06-2004 09:44

ik probeer het altijd zo lang mogelijk te verbergen, maar dat komt omdat mn moeder zich altijd zo kinderachtig gedraagt.. en daar heb ik een stronthekel aan!

Stefanie 01-06-2004 10:00

Ik geef pas toe dat het een relatie is, als het best wel serieus is.

MissKiss1985 01-06-2004 10:34

Waarom zou je het verbergen

Alistar 01-06-2004 10:44

Mijn moeder weet t vaak al als ik die persoon alleen nogmaar leuk vind :o En ja, je wilt toch dat ie bij je thuis komt, dus ik vertel t altijdwel.

lso 01-06-2004 10:49

Citaat:

MissKiss1985 schreef op 01-06-2004 @ 11:34 :
Waarom zou je het verbergen
Ik denk dat er vaak redenen genoeg zijn om t te verbergen.. :|

Alistar 01-06-2004 10:52

Ervaring, neem ik aan..

cottonmouth 01-06-2004 10:57

Ik zei het eerst nooit, gewoon, omdat ik niet wilde dat m'n ouders er aandacht aan zouden besteden. Bovendien was het - voor mij althans - niet echt serieus.

M'n huidige relatie was de eerste paar maanden ook geheim voor onze ouders, omdat we wisten dat er nogal wat ophef over zou worden gemaakt, vooral van haar kant. Uiteindelijk zijn onze ouders er min of meer bij toeval of uit noodzaak achtergekomen, wat ook niet zo raar was, omdat iedereen ervan wist behalve zij.

luchtballon 01-06-2004 10:59

Nee.
En als er redenen zijn om het verborgen te houden zou ik me toch gaan afvragen of het wel een goed idee van mij is. Maar misschien heb ik ook wel een betere relatie met mijn ouders dan veel mensen.

lotjesnotje 01-06-2004 11:47

Ik heb altidj zoiets van ze hoeven het niet echt te weten. Mijn ma vraagt er altijd vanzelf naar en men pa die hoord het van men broer.

Men broer weet het meestal al wel snel waarom? gewoon omdat het me broer is ofzo

cyntha 01-06-2004 12:11

Ik heb nu geen geheime relaties meer, mijn ouders mogen dat best weten en meestal hebben ze het al door. Toen ik nog jonger was vertelde ik het ze niet altijd, omdat ze vonden dat ik nog veelste jong was voor een vriendje.

Maryk 01-06-2004 16:50

Ik kan het nooit zo goed verborgen houden, en zie ook eigenlijk niet in waarom ik dat zou doen.

Mushu 01-06-2004 16:53

Neuj, toen ik net met mijn vriend iets had, ging ik mijn moeder maar smsen om het te vertellen. Mijn moeder gaat stom doen dan en hysterisch enzo. '' oooooohhhhh... wat leeeuuuukkk....'' nou, daar heb ik geen zin in :s.
Heb wel bij vorig vriendje niets gezegd tegen dr. Ze hoeft niet alles te weten en ze zat toen in zo'n fase tegen mij over dat vriendjes nog niet hoeven als je 13/14 bent. Blabla, nou dan hou ik mn mond wel hoor.

Dzjes 01-06-2004 16:57

Ik heb het altijd direct verteld aan mijn moeder..buiten 1 keer, gewoon omdat ik wist dat ze er niet blij mee zou zijn :) maar uiteindelijk is ze dat ook te weten gekomen dus.. heeft ook geen zin om het eeuwig verborgen te houden vind ik.

Luna 01-06-2004 17:00

Citaat:

krullevaar schreef op 01-06-2004 @ 17:50 :
Ik kan het nooit zo goed verborgen houden, en zie ook eigenlijk niet in waarom ik dat zou doen.

vampire_esje 01-06-2004 19:25

Er zat ongeveer 2 weken tussen mijn relaties dus ik heb het in het begin verborgen gehouden voor mijn ouders. Zij denken dat we pas in januari een relatie hadden gekregen, maar dat was dus al eind november.... ook wel vroeg maar tolereerbaar :confused:

Fuzzly 01-06-2004 19:32

Ik probeer het altijd zo lang mogelijk te verbergen van mijn ouders omdat ik het leuk vind als ze verbaasd op kijken :o
Maar meestal gokt mijn moeder het snel :(

Dus verborgen houden is voor mij op korte termijn (n) :|

Zut Alors! 01-06-2004 19:40

Citaat:

Bruut schreef op 01-06-2004 @ 10:44 :
ik probeer het altijd zo lang mogelijk te verbergen, maar dat komt omdat mn moeder zich altijd zo kinderachtig gedraagt.. en daar heb ik een stronthekel aan!
Same here! alleen lijkt het wel alsof ze er een zintuig voor heeft!!!

Black Rainbow 01-06-2004 19:42

Ik vertel het wel altijd, niet echt snel, maar pas als ik zeker weet dat het allemaal goed zit zeg maar.

Tis btw wel buitengewoon irritant als het voor je schoonouders geheim wordt gehouden, te veel sneaky gedoe, nooit relaxt thuis kunnen zitten, dat hou je nooit lang vol.

JCG 02-06-2004 00:54

ik wil meestal me vriendin het trauma besparen van mijn ouders. Of nog erger mijn familie :eek: . Maarja dat kan je niet eeuwig volhouden, maar ik geef haar meestal wel genoeg tijd om zich er geestelijk erop voor te bereiden

Skippy 02-06-2004 01:05

Ik zeg het
Get it over with
En zwijg daarna mijn ouders net zolang dood tot ze over hun kinderachtige gedrag heen zijn.

Tesca 04-06-2004 10:59

Hm mijn ouders weten het nu niet.. Hoewel ik al bijna een half jaar iets heb met mn vriend. Maar dat ligt nu ook wel een beetje moeilijker als normaal :|

Alicia Silverstone 04-06-2004 11:32

Nee, m'n ouders wisten het altijd wel.

DvoorA 04-06-2004 13:40

Ik heb nu een relatie waarvan mn ouders niets weten. Is handiger, anders gaan ze weer flauwe grappen maken en me lastigvallen. We doen alsof we nog steeds elkaars beste vriend zijn, dan laten ze ons tenminste ook met rust als we alleen boven zitten :D

Scathach 04-06-2004 14:21

Ik vertel pas aan mn ouders dat ik een relatie heb als het serieus is, want dan komen ze er toch wel achter. Mn ouders doen niet moeilijk erover ofzo, maar mn ma heeft de neiging mn vriendjes het graf in te prijzen (dan lijkt het net of ze zelf op ze geilt ofzo, vooral degene waar ik nu mee heb) dat staat me nogal tegen.. :rolleyes:

droomkoningin 04-06-2004 15:06

Citaat:

DNMB schreef op 04-06-2004 @ 14:40 :
Ik heb nu een relatie waarvan mn ouders niets weten. Is handiger, anders gaan ze weer flauwe grappen maken en me lastigvallen. We doen alsof we nog steeds elkaars beste vriend zijn, dan laten ze ons tenminste ook met rust als we alleen boven zitten :D
Dat is op zich wel praktisch (y)

Ik heb het altijd meteen verteld, waarom niet?
Niet dat ze in het begin met beide relaties meteen zo blij waren :bloos:

Philemon 04-06-2004 19:46

Heb het een paar keer wel verteld.

Maar met deze relatie niet. Dit vooral omdat het gewoon nog niet serieus was, en ik het nog niet aan hen wilde vertellen.
Maar toen ze erachter kwamen (ze hadden het van anderen gehoord), zijn ze behoorlijk boos op mij geworden. Ik haal het dus niet meer in mijn hoofd om het NIET te vertellen.. :s

De_Daantje 04-06-2004 19:51

Hejz!

:S Nooit gezegd...
Maarja toen ik jong was deden ze altijd zo super kinderachtig over jongens enzo... zo van 'Awwww en jij vind hem zeker leuk?' als ik 1 keer een jongensnaam noemde...
En dat hoorde ik dan nog 3 maanden...
Beetje irritant...
En nu zeuren ze dat ik nooit met een gast thuis kom!

Liefs
Daantje

moenbase 05-06-2004 09:51

Citaat:

Bruut schreef op 01-06-2004 @ 10:44 :
"Wees niet bedroeft als het uitgaat"
"Waarom vraag je haar niet een keer hier?"
"etc. etc....

Tesca 05-06-2004 10:30

Als ik moeder ben ga ik nooit zo dom praten over dat soort dingen :cool:

ilse 05-06-2004 13:02

ik denk altijd in het begin dat ik het niet zal zeggen, maar dat hou ik gemiddeld uhm... een halve dag vol :D. niet eens dat ik het echt zeg, maar die persoon komt dan opeens in alle zinnen voor :p

Loesje 05-06-2004 16:31

ik heb aan het begin van deze relatie het behoorlijk stil gehouden naar mijn ouders toe, na iets meer dan 2 maanden heb ik geloof ik het verteld. Omdat ik op kamers woon hebben vond ik het niet echt nodig dat mijn ouders het wisten, en wilde eerst een beetje zeker er van zijn. Het grappige is we ldat mijn vriendje het meteen de eerste keer dat hij zijn ouders zag aan ze heeft verteld, terwijl we toen eignelijk nog niet echt wat hadden (hij was 2x blijven slapen, maar ik wist iig nog niet of ik het serieus zag. maar hij dus wel. Wat nou vrouwen zijn een open boek?

lise_smiles 05-06-2004 17:24

het is bij mij niet zo dat ik het meteen zeg als ik als ik een vriendje heb, maar ik laat gewoon veel zn naam vallen enz. als ie bij mij thuis komt zeg ik gewoon dit is ... (zn naam dan) en mijn ouders begrijpen dan vanzelf wel dat hij mijn vriendje is enzo en ik vertel het ook wel. maar niet zo van: nou pap en mam ik heb een vriendje en hij heet zo en zo haha :P

en trouwens verborgen houden kan ik het toch niet, want ze zien het te erg aan me als ik verliefd ben haha :D

:o

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.