![]() |
Solicitatiebrief
in moet een solicitatiebrief schrijven en aangezien ik steeds een verkeerde sltozin maak zou iemand mij hier op het forum kunnen helpen met een slotzin??zou super zijn!
groetjes ina |
Kan van alles zijn, bv:
- Ik hoop dat u mij uitnodigt voor de informatiedag van 22 maart, om te kijken of "bedrijf" en ik ook daadwerkelijk zo goed bij elkaar passen als ik uit de advertentie heb opgemaakt. - Ik verwijs u voor een gedetailleerd overzicht naar mijn bijgevoegde curriculum vitae. Ik hoop dat u voldoende vertrouwen in mij heeft om de selectieprocedure voort te zetten - Ik ben graag bereid in een gesprek met u een en ander toe te lichten. - Ik hoop dat we in staat zijn snel mijn eventuele mogelijkheden bij uw museum te bespreken. - Ik hoop dat u mij uitnodigt voor een gesprek. - Ik hoop dat ik de kans krijg u van mijn kwaliteiten te overtuigen in een gesprek. - Ik hoop dat deze brieven en mijn ervaring ertoe leiden dat u mij uitnodigt voor een vrijblijvend gesprek. |
ik heb erg veel zin om deze functie te betrekken, daarom zou ik het fijn vinden om op gesprek te komen.
|
mochten er toch nog onduidelijkheden zijn omtrend mijn solicitatiebrief kom ik deze graag mondelinbg toelichten (doet het altijd goed)
|
Ik hoop dat ik zo snel mogelijk antwoord van u krijgt. (y)
|
Citaat:
omtrent |
Ik hoop op een prettige samenwerking oid.?
|
Citaat:
Succes verzekerd! :rolleyes: |
ik hoop dat ik u met deze brief voldoende informatie heb gegeven.Graag hoor ik binnenkort van u.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |