![]() |
profiel werkstuk.
Help, Ik moet voor maandag mijn definitieve onderwerp voor mijn profiewerkstuk inleveren maar ik heb er nog geen :s !!!!!
Heeft iemand een idee? Ik zat erover te denken om biologie en sport te combineren. Weet iemand waar ik het dan precies over kan houden? bedankt alvast :p |
de invloed van sport op je lichaam? kan je over allerlei blessures van topsportes enzo gaan vertellen.
|
Of de opbouw van conditie of spieren.
Moet je wel iemand zo gek krijgen om een conditie te willen opbouwen, maar ja :D |
Iets met trainingsprogramma's ? Wat is het beste trainingsprogramma (dus wat is biologisch verantwoord enzo en waarom)
|
|
- eten sporters gezonder dan mensen die niet sporten?
- verschil in conditie meten tussen sporten en niet sporten? - blessures - is sport eigenlijk wel gezond (denk aan topsporters met soms ernstige blessures voor de rest van hun leven) |
Bij ons op school waren er mensen die reactievermogen gingen testen bij mensen, en dan vergelijken of dat beter was bij sporters.
|
Bloedtest afnemen bij mensen die wel veel sporten, en mensen die niet veel sporten? Kijken of er verschil in het bloed zit..
Ach, ik denk ook weer veel te moeilijk.. :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |