![]() |
brief engels
Weet iemand misschien hoe de opbouw is van een persoonlijke brief en van een zakelijke brief voor engels?
Ik hoop dat iemand mij kan helpe! |
Staat dat niet gewoon in je lesboek? Bij mij namelijk wel...
|
Bij mij ook.... Hmm is trouwens zo makelijk engels brief. Ik heb nog nooit een onvoldoende voor een Engels brief gehaald.
|
ik had ff een vraagje
wat moeten we voor engels leren behalve een brief (op vmbo T/G) krijgen we ook nog tekstverklaren? |
We krijgen tekstverklaren en een kort engels briefje.. en bij mij staat de opbouw van zo'n brief gewoon achter in mn woordenboek!
|
MAg je bij engels ook een woordenboek bij de hand houden???
|
ja woordenboek mag je bij alle talen hebben
|
what the hell is tekstverklaren :confused:
is dat gewoon leesvaardigheid or what? :bloos: |
ja tekstverklaren is leesvaardigheid ........ :S
tijdens examen Engels mag je ook een briefopbouw van Engels meenemen .. teminste bij ons |
kan iemand mij vertellen wat ook alweer de opbouw is voor een engelse brief want bij mij staat het dus egt nergens beschreven, in geen van mijn boeken :(
Help me |
Citaat:
|
gewoon naar google gaan en intypen daar staat et.
|
Ik zal es vriendelijk zijn :P
1 Eigen adres 2 Adres van degene waar je de brief aan schrijft 3 Datum (1 June, 2004) (2 witregels!!) 4 Aanhef 5 Brief zelf 6 Afsluiting (Yours sincerely,) 7 Handtekening 8 Naam Jeeeehj ik ken em ;) |
Citaat:
1. eigen adres 2. de datum 3. adres van de andere 4. witregel 5. aanhef 6. inleiding 7. kern 8. slot 9. afsluiting 10. naam 11. handtekening yeah :cool: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
me = english you now :) |
Je krijgt de brief-conventies zoals ze dat noemen, er gewoon bij. Tenminste dat was andere jaren (vorig jaar ook) zo. Dan staat er dus gewoon hoe je de brief "op moet bouwen".
Verder zou ik gewoon even een proefexamen maken ofzo. :) |
Fijne school hebben wij dan.. we hebben zo'n heel boekje gekregen over hoe je een Engelse brief moet maken!! En kheb het net nagekeken... in dat boekje staat het dus echt zo!!
|
Dan is dat boekje heel erg verkeerd ofzo :s. Het spijt me zeer.
|
Inhoudelijke vragen op de huiswerkfora.
Eindexamens 2004 (VMBO) ---> Moderne talen |
Ik had met mijn brief op deze manier lekker toch een 9,6 :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
7544ww Enschede The Netherlands Dear Mr Hasan, Hello how are you ? best wishes, Hasan |
@Famouzz star: Dit is een topic van 5 jaar oud.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |