Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   werkstuk van odiseus (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=857258)

tomboto 01-06-2004 13:00

werkstuk van odiseus

hallo iedereen,
ik zoek een werkstuk van odiseus, ik ga dit werkstuk gebruiken voor een eigen werkstuk, dat houd in dat ik informatie uit dat werkstuk wil halen.
ik heb dit werkstuk nodig om aangenomen te worden op het peellandcollege in deurne.
grs. tom
als je een werkstuk hebt wat ik mag gebruiken mail deze dan naar : tom_van_der_heijden@hotmail.com

Chaucus 01-06-2004 13:21

Citaat:

tomboto schreef op 01-06-2004 @ 14:00 :
hallo iedereen,
ik zoek een werkstuk van odiseus, ik ga dit werkstuk gebruiken voor een eigen werkstuk, dat houd in dat ik informatie uit dat werkstuk wil halen.
ik heb dit werkstuk nodig om aangenomen te worden op het peellandcollege in deurne.
grs. tom
als je een werkstuk hebt wat ik mag gebruiken mail deze dan naar : tom_van_der_heijden@hotmail.com

Hmm, wat voor inhoud zoek je? Wat wil je vertellen in dat werkstuk? Wat voor niveau moet t hebben?
Het enige wat ik heb is hoogstwaarschijnlijk niet interessant voor je, en bovendien ga ik dat niet weggeven, daar heb ik er teveel tijd in gestoken...maar wie weet heb ik nog wel wat andere bronnen ofzo voorje....

Psst Het is Odysseus ;)

Femic 01-06-2004 17:22

verdiep je eerst eens in je onderwerp, dan kan je zn naam misschien goed schrijven...:s

Quiana 01-06-2004 18:54

Misschien kan je hier wat nuttige info vinden.

Verder zou het handig zijn als je wat specifieker bent idd;
wat voor inhoud zoek je, wat wil je vertellen, welk niveau moet
het hebben?

En verder kun je met google ook al een heel end komen, lijkt me, kan je nog gerichter mee zoeken dan in een stapel andere werkstukken ook. (y)

Dynamico 01-06-2004 20:37

...

Ga eens naar de bibliotheek ofzo. Of kijk eens op internet, en dan bij voorkeur niet hier. Dit is niet bepaald de houding die ze op dat college van je zullen verwachten.

perseus 01-06-2004 20:52

Typ maar fijn zijn naam in bij google, denk eraan het goed te spellen...

tomboto 02-06-2004 10:12

hoi iedereen, ik heb dat werkstuk nodig om over tegaan, het zou over het levens verhaal van die vent moetten gaan, ik zit nou nog op het gymnasium, en ik heb al 2 jaar grieks, ik kan die naam nooit goed schrijven, beetje dislectiesch, ik heb hier thuis ook nog een aantal mooie werstukken liggen als ruil voor datwerkstuk.
grs. tom

**SoMeOne 02-06-2004 10:19

Ik wil je echt wel helpen hoor maar als ik zelf ga zoeken op google kom ik echt zoveel info tegen dat ik het idee hebt dat je geen zin hebt om het zelf te doen... :rolleyes:

Daantje_0705 02-06-2004 11:17

Lees anders eens het verhaal van Odysseus geschreven door Imme Dros, dat is goed leesbaar en aan de hand van dat boek lijkt het me niet meer zo moeiljik om zelf een werkstuk te maken. Je kan eventueel ook de film kijken.

Apomes 02-06-2004 11:55

Citaat:

tomboto schreef op 02-06-2004 @ 11:12 :
hoi iedereen, ik heb dat werkstuk nodig om over tegaan, het zou over het levens verhaal van die vent moetten gaan, ik zit nou nog op het gymnasium, en ik heb al 2 jaar grieks, ik kan die naam nooit goed schrijven, beetje dislectiesch, ik heb hier thuis ook nog een aantal mooie werstukken liggen als ruil voor datwerkstuk.
grs. tom

toch gek dat je rest allemaal perfect schrijft....
Odysseus, trouwens!

prrr ta li loe 17-06-2004 20:47

behalve dislectisch dan:)

perseus 18-06-2004 21:32

Citaat:

Apomes schreef op 02-06-2004 @ 12:55 :
(...)

Je bent zelf ook dyslectisch?

LisanneOUD 01-07-2004 11:00

Ik heb er wel eens een keer één gemaakt, maar ik ben geen liefdadigheidsinstelling!

Femic 01-07-2004 21:51

Citaat:

Citaat:

levens verhaal ... moetten ... dislectiesch ...
:rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18.