![]() |
Verkiezings Campagnes moeten weer beginnen
Ik vind dat de verkiezingscampagnes weer moeten beginnen na morgen. De moord op Fortuyn is (onbedoeld) een grote campagne voor zijn partij. Ze krijgen allemaal stemmen omdat ze het zielig vionden voor LPF terwijl ze anders nooit op die partij gestemd zouden hebben
|
Als LPF en alle andere partijen het daarover eens zijn, mij best. Maar verscheidene partijen zien het niet zitten geloof ik.
|
ach er zitten allang weer overal politieke leiders op tv. oud nieuws :rolleyes: oja marijnisse heeft het aan de voorzitter vd 2e kamer voorgesteld (y).
|
Ik vond het al onzin dat ze gestopt werden, dus laat ze ajb zo snel mogelijk verder gaan.
|
Ik ben erg bang dat dit nu door de verdeling van de media-aandacht tot gevolg gaat hebben dat vrijwel alle zwevende kiezers op LPF gaan stemmen...
|
Citaat:
aangezien het aantal zwevende kiezers op dit moment (n) |
En zou ook nog eens heel dom zijn, aangezien zwevende kiezers ook geen belang hebben bij een nutteloos, postuum eerbetoon aan Pim Fortuyn. Dat is meer iets voor verstokte LPF-stemmers.
|
Citaat:
Zucht. |
Citaat:
kijk eerst eens naar jezelf ofzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind niet dat je iemand mag afrekenen op zijn kennis van politiek. |
Citaat:
Balkenende is echt een toffe peer vind ik, jammer dat 'ie niet bij de VVD zit. |
Citaat:
met alles de C bij CDA moet eraf ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel dat het vier jaar terug een STUK makkelijker was een stem uit te brengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ben het overigens met Ik ben de Walrus! eens, dat het heel zwak van LPF is, de andere politici stoppen uit respect met de campgne, en juist zijn eigen partij gaat door, triest, dat is nog eens respect hebben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:04. |