![]() |
kort vraagje over condooms
Laatst in het café hadden we het met een groepje mensen over condooms. Daar zeiden er een paar hun condooms bij het Kruidvat te kopen. Gewoon condooms van kruidvat zelf. Volgens hun zijn ze meer dan de helft goedkoper en werkt het net zo goed.
Zijn er mensen die ook deze condooms gebruiken en die kunnen vergelijken met Durex? Zijn ze net zo lekker, zijn ze net zo stevig enz enz? Hoeveel kosten ze en waar staan ze bij de kruidvat? (ik koop zelf af en toe van durex bij de kruidvat. Dan staat het achter de kassa. Maar die kruidvat condooms zijn me nog nooit opgevallen daar eigenlijk :s) |
Ze zullen ongetwijfeld goed van kwaliteit zijn, anders mogen ze absoluut niet verkocht worden.
|
volgens mij koste ze iets van 8 euro ofzo, maar ik vond ze echt niet fijn
|
Ze zijn in elk geval even veilig, want anders mogen ze niet verkocht worden. Ik weet alleen niet of ze misschien minder lekker zitten of dat het glijmiddel erop slechter is ofzo.
|
stond ooit eens in de testaankoop..
volgens mij kwamen ze op sommige punten beter uit dan durex, dus ze zijn zeker even safe, ze hebben gewoon niet de diversiteit.. |
Zoals gezegd zijn ze in iedergeval even veilig. En trouwens, ik hoor van veel mensen dat Kruidvat condooms minder vaak scheuren dan Durex condooms dus misschien zijn ze wel veiliger. Mijn ervaring is dat ze makkelijker om te doen zijn dan Durex, dus waarschijnlijk hebben ze ook een andere pasvorm ofzo. En ze zijn 3 á 4 euro dus ook nog eens 3 á 4 keer zo goedkoop en ze zijn er in normaal (de groene) en extra dun (de paarse) en ze staan naast de Durex achter de kassa. Bij het glijmiddel heb ik geen verschil gemerkt in hoeveelheid/kwaliteit maar dat ligt misschien aan de soort Durex die je gebruikt want daar verschilt het wel.
en ja ik werk bij Kruidvat :p Maar ik vind ze dus beter, want ze zijn makkelijker om te doen dan Durex condooms, althans dat is mijn ervaring. En ze zijn goedkoper wat ook wel belangrijk is. Er staan trouwens ook Euro..nogwat condooms en die zijn maar iets van 2 euro ofzo, maar die heb ik nog nooit geprobeerd. |
In de consumentengids stond trouwens ooit iets over condooms waaruit bleek dat die van schlecker de beste prijs/kwaliteit verhouding hadden? Of was dat niet zo :). Ik lees de consumentengids niet, maar ik meen me te herinneren dat mensen op dit forum dat zeiden.
|
Citaat:
|
Ja, maar het zit niet in alle provincies :)
|
nee, mijn vriend gebruikte ook alleen maar durex, maar nu ben ik aan de pil, dus hoeft dat ook niet meer. die van de kruidvat zelf staan er gewoon naast, tenminste bij ons bij de kruidvat
|
ik vind kruidvat merk beter dan durex durex scheurt sneller vind ik
en kruidvat merk scheurt niet zo snel saskia |
in een test van consumentenbond kwam kruitvat als beste uit de test :)
|
dat van die kruidvat dingen heb ik vaker gehoord, nooit zelf gebruikt, gewoon durex voor de zekerheid.
|
Kruidvat condooms zijn prima
|
Citaat:
|
Neem vandat vuilnisbak condooms die al eerder gebruikt zijn, betere glijmiddel en je weet dta het al gebruikt is dus zal wel goed zijn. of condooms die vet goedkoper zijn en kwaliteit slecht is.. zo bespaar je ook veel meeer.
|
Als ze niet goed zouden werken, mochten ze niet verkocht worden.
|
Citaat:
reageer dan niet ofzo... |
Ze zijn inderdaad goedkoper, en ik ben er heel erg tevreden over.
|
KrUiDvAt RuLeZ ZeKeR WeL :p
|
je moet geen condooms kopen. condooms zijn slecht :nono: (n)
Het mag niet van de kerk en zonder kan je natuurlijk alles lekker onder spuiten :evil: :evil: |
hahahaha :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |